WL-309 firmware en wifi probs

Pagina: 1
Acties:

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:21
Wie weet toevallig wanneer Sitecom eens met een nieuwe firmware komt voor de WL-309?
Op hun site staat al een tijdje de: Firmware 1.2.05 beta
Er valt nog veel in te fixen. We hebben met 2 devices: Archos internet tablet 70 en een Samsung Apollo regelmatig wifi disconnections. Een laptop + tablet hebben geen problemen.
Hele zwikkie zit op WPA2, maar heb zo'n idee dat het niet helemaal goed werkt in de WL-309...
Heeft iemand tips? Alle apparatuur wat connectie maakt met de Sitecom heeft de laatste firmware.

Een andere bug die ik ervaar is de dhcp mac address toewijzigingen.
Als ik een mac adres opvoer en aangeef welk ip adres het device moet hebben, roept hij dat het ip adres al in gebruik is. Geloof me, das niet het geval. = bug. Ervaren meerdere mensen dit?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-02 21:53

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik denk dat de support je daar het beste antwoord op kan geven... zij weten het het eerst.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-12-2025
Damn, ik dacht dat ik de enige was die ook dacht waar blijven ze met de volgende firmware na die beta. Heb je de support van Sitecom al weten bereiken?

Een probleem wat mij ook op viel is dat de tijd in de router steeds terug springt en dat ik maar de Local Domain Name niet gewijzigd krijgt van de router (WL309). Dit krijg je te zien in Windows bij je Netwerk computernamen. net als PIETJE-PC bijvoorbeeld.

Ik was laatst bij Dynabyte om deze router voor een maat van mij ook aan te schaffen en daar vertelde ze mij dat hun een alternatieve firmware op de WL-309 hadden gezet (DD-WRT niet) en dat de router hierdoor nog veel beter zal gaan werken. Nou ben ik zo stom geweest om te vragen welke dat nou was. Ik denk dat ik het een keer zal navragen.

Want welke heb je? DD-WRT, Open-WRT, Tomato ofzoiets.... xD

Buiten deze kleine bugs draait ie echt geweldig en kan onze buren 7 deuren verderop (rijtjeshuis) mijn SSID goed ontvangen :)

Ik hoor het wel als je nog iets meer weet.

Verwijderd

Heb je het gevraagd? Ik baal er zelf van dat als mijn modem crasht het hele netwerk ook plat ligt, ik kan dan niet via de interne netwerk door thuisgroep de gedeelte bestanden pakken. Lijkt mij op een bug, en ja ik kijk zo en nu dan of er een firmwareupdate is maar niks hoor... Heb die beta nu maar uitgeprobeerd maar geen verschil wat betreft het crashen.

Dat van die tijd herken ik ook, dat die tijd steeds teruggaat naar 2009 of zo.