Dit topic is natuurlijk weer bedoeld voor onze Bart
In de inleiding van het artikel staat dit:
Er is inderdaad ook tussendoor build 488 uitgekomen, maar ik vind het alles een beetje onduidelijk maken.
Succes ermee
In de inleiding van het artikel staat dit:
Is een beetje overbodig.De ontwikkelaars achter Sick Beard hebben nog niet zo lang geleden een nieuwe build van hun programma uitgebracht.
Er is inderdaad ook tussendoor build 488 uitgekomen, maar ik vind het alles een beetje onduidelijk maken.
Als ik het goed heb moet Usenet met een hoofdletter?!Sick Beard kan in de gaten houden wanneer er nieuwe afleveringen beschikbaar zijn van je favoriete tv-serie en of er afleveringen van betere kwaliteit te vinden zijn. Daarnaast kan het enige uniformiteit in de naamgeving aanbrengen, en is het mogelijk om afleveringen te downloaden van usenet en in mindere mate via BitTorrent.
Volgens mij moet dit ALPHA zijn.Het programma wordt vanuit een webbrowser aangestuurd en kan daardoor op elk willekeurig besturingssysteem worden gebruikt. De ontwikkeling bevindt zich in een vroeg stadium en het programma wordt dan ook nog als alfa aangeboden. Het changelog sinds build 487 ziet er als volgt uit:
Succes ermee
Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.