Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ESET smart security 5 probleem

Pagina: 1
Acties:

• schurfthond
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-05 10:45
Ik gebruik sind vandaag ESET smart security 5.
Als ik nu Battlefield 3 beta wil spelen, lukt dit niet en krijg ik deze melding:
Afbeeldingslocatie: http://img850.imageshack.us/img850/9206/naamloosfw.png
Heb overal al gekeken maar kan niks vinden.

b.v.d.

Verwijderd

Denk ten eerste eens zelf na...

NOD geeft een melding dat ie "iets" blokkeerd... misschien kent NOD ook zoiets als een whitelist?

Doe eerst eens een poging om het zelf op te lossen, ik kan je zo een antwoord geven hoe je dat stap voor stap doet, maar daar is tweakers.net niet voor bedoeld :N

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gezien de foutmelding en de melding van Battlefield worden pings geblokkeerd. Die zou je dan toe moeten staan. Over het hoe en wat kun je de gebruiksaanwijzing van ESET Smart Security raadplegen, wat je voor het openen van dit topic al had kunnen doen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 08-10-2011 19:08 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• schurfthond
ik heb al op de site van ESET gekeken en het een en ander geprobeerd maar niks hielp,
vandaar dat ik hier post.
Ik heb de firewal ingesteld zodat hij 'Origin' toestaan en IE, maar battlefield kan ik niet vinden.
het is een beta en het werkt via de browser dus ik weet niet wat ik nou toe moest staan of wat

Verwijderd

Kijk 's op het ESET forum.
Snelle speurtocht leverde in ieder geval al een gebruiker op die ook een probleem heeft met Battlefield Beta en ESS.

http://www.wilderssecurit...e=1&highlight=battlefield

Wanneer er een nieuwe versie wordt uitgebracht van beveiligingssoftware zullen er altijd wel wat kleine probleempjes worden gevonden die niet door de Bèta-testers werden gerapporteerd. Zolang ESET maar de juiste gegevens krijgt en ze het probleem kunnen reproduceren zal 't snel worden verholpen. Of ze kunnen je direct vertellen welke instellingen je moet wijzigen om 't probleem te verhelpen.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Weet wel een andere manier wat het op zou kunnen lossen, de firewall op interactieve modus zetten. Dan krijg je bij elke verbinding van/naar het www een melding waarbij je toestaan/weigeren kan aangeven.

Misschien dat dat helpt?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Raven schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:00:
Gezien de foutmelding en de melding van Battlefield worden pings geblokkeerd. Die zou je dan toe moeten staan. Over het hoe en wat kun je de gebruiksaanwijzing van ESET Smart Security raadplegen, wat je voor het openen van dit topic al had kunnen doen ;)
Klopt helemaal, dit heb ik ook even moeten doen voordat Battlefield werkte :9

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• schurfthond
Raven schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 09:45:
Weet wel een andere manier wat het op zou kunnen lossen, de firewall op interactieve modus zetten. Dan krijg je bij elke verbinding van/naar het www een melding waarbij je toestaan/weigeren kan aangeven.

Misschien dat dat helpt?
Dat heb ik geprobeerd maar er komt geen melding, ja dezelfde weer.
Ook heb ik IE Origin en Battlefield 3 beta al toegevoegd aan de lijst van uitzonderingen.
Ik begreep dat de huidige versie van eset redelijk nieuw is en ook nog een aantal bugs bevat,
tevens is battlefield ook een beta. Beide dus niet ideaal. Wat ik me dus af vraag is aan welk programme ligt het nu? Ik denk zelf ESET.
Ik heb al op de forum van ESET gekeken maar nog niks hulpzaams gevonden, Ik zal daar nog wat rondneuzen en anders daar wat posten.
Als iemand nog ideetjes heeft hoor ik het graag.
Phyxion schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 09:55:
[...]

Klopt helemaal, dit heb ik ook even moeten doen voordat Battlefield werkte :9
als jij hetzelfde probleem had, zou je mij dan kunnen uitleggen hoe ik dit kan verhelpen?

B.V.D.

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Hier word battle field 3 met eset smart security 5 perfect gedraaid, nouja bf3 crasht steeds, maar dat is door bf3 zelf.

Probeer eens ess 5 te verwijderen dan ccleaner gebruiken dan ess 5 weer installeren.
Pagina: 1