Hey tweakers,
ben op het moment op zoek naar nieuwe pc speakers.
Ben de trotse bezitter van een Dell XPS 17 (waar al redelijk wat geluid uit komt!
) maar wil toch wat meer.
Ik weet dat het lastig is om advies over goede speakers te vragen; want de een vind dit mooi, de ander dat.
Ik wil graag speakers die ongeveer het zelfde klinken als die van mijn neef:
Mijn neef heeft 2 sony SS-F600P speakers. Ik vind dat hier goede kwaliteit geluid uit komt.
Die sony speakers zijn vloerstaande speakers en ik wil graag het Boekenplank formaat...
Mijn budget is ongeveer €200. {Dat is dan voor 2 hoofd-speakers +versterker}
Heb op het moment de Teufal Concept B 200 USB Speakers op het oog.
Nu kosten de 2 speakers + versterker €199.
Is dit ongeveer van dezelfde kwaliteit geluid denken jullie als die sony speakers?
Of zijn er misschien wel zulke speakers voor een lagere prijs te verkrijgen?
Graag hulp & tips
Welke speakers raden jullie aan?!
Groetjes,
{Edit: mijn budget is inmiddels vergroot; zit nu te denken aan speakers en versterker, beide voor ronde de €150}
ben op het moment op zoek naar nieuwe pc speakers.
Ben de trotse bezitter van een Dell XPS 17 (waar al redelijk wat geluid uit komt!
Ik weet dat het lastig is om advies over goede speakers te vragen; want de een vind dit mooi, de ander dat.
Ik wil graag speakers die ongeveer het zelfde klinken als die van mijn neef:
Mijn neef heeft 2 sony SS-F600P speakers. Ik vind dat hier goede kwaliteit geluid uit komt.
Die sony speakers zijn vloerstaande speakers en ik wil graag het Boekenplank formaat...
Mijn budget is ongeveer €200. {Dat is dan voor 2 hoofd-speakers +versterker}
Heb op het moment de Teufal Concept B 200 USB Speakers op het oog.
Nu kosten de 2 speakers + versterker €199.
Is dit ongeveer van dezelfde kwaliteit geluid denken jullie als die sony speakers?
Of zijn er misschien wel zulke speakers voor een lagere prijs te verkrijgen?
Graag hulp & tips
Welke speakers raden jullie aan?!
Groetjes,
{Edit: mijn budget is inmiddels vergroot; zit nu te denken aan speakers en versterker, beide voor ronde de €150}
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2011 16:29 ]