Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartillus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-03-2023
Hey allemaal,

In december loopt mijn 2-jarig abonnement met T-Mobile af (iPhone 3GS abonnement). Ik zit te twijfelen of ik deze ga verlengen en de iPhone 4S neem, of mijn huidige hou en bij een andere provider een contract neem.

De reden waarom ik twijfel is dat ik niet altijd even onder de indruk ben van het bereik en de snelheid van T-Mobile in mijn kleine dorpje. Aan de andere kant, tegen de tijd dat mijn abonnement verlengd word woon ik in een grote stad.

Nou ben ik prijzen aan het vergelijken, maar ik weet niet hoe ik met T-Mobile kan onderhandelen voor een betere prijs (ik ben al meer dan 4 jaar een klant bij hun). Ik heb geen topics hier gevonden die tips geven, vandaar deze topic.

Heeft iemand hints/tips/pointers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:45

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik bel altijd, dat levert bij mij het beste (prijs/toestel) resultaat op. En ook niet direct beslissen, ik bel meestal 2 á 3 keer of laat terugbellen met het beste aanbod voor het toestel dat ik dan wil (Hi)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dartillus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-03-2023
Heeft het zin om een T-Mobile winkel te bezoeken?

EDIT: en hoe zorg je ervoor dat ze wat ze beloven in zo'n gesprek ook echt nakomen?

[ Voor 47% gewijzigd door Dartillus op 08-10-2011 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:36
janvanduschoten schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 18:21:
Ik bel altijd, dat levert bij mij het beste (prijs/toestel) resultaat op. En ook niet direct beslissen, ik bel meestal 2 á 3 keer of laat terugbellen met het beste aanbod voor het toestel dat ik dan wil (Hi)
Vorige week ook Hi gebeld, maar ze konden me geen Sim-only aanbieden die ook maar in de buurt kwam van Simyo's 11,94/maand...... (en ook nog met minder MBs)