Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop-onderdelen kopen? (HP)

Pagina: 1
Acties:

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:14
Ik ben op zoek naar een ventilator voor de dv9760ed. Ik heb er hier een weten te vinden: http://www.batterycentury...v9760ed-fan-p-166466.html

Maar ik bestel liever iets in Nederland... Alleen kan ik zo snel geen website vinden die dit specifieke onderdeel verkoopt. Iemand suggesties? :)

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Marktplaats? V&A?
Zou sowieso niet te veel geld uitgeven aan een laptop met 8400M GS en ook nog nVidia chipset, voordat je het weet is die stuk.

[ Voor 12% gewijzigd door -The_Mask- op 08-10-2011 15:57 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:13
V&A ?.

Genoeg van die dooie hp's te vinden..( heb er misschien nog wel 3/5 liggen ergens op zolder )

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:12

Wish

ingwell

En anders: waar koop je dat?

No drama

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

het ziet er ook niet uit als de echte fan. maar de fan met iets er omheen geschroeft.

Als je dat eens losschroeft. hou je dan geen standaard fan over?

Iperf

Verwijderd

Een whooping 30 euro voor dit ding :P. Wat is eigenlijk het partnumber want dan kun je wat makkelijker zoeken. Ik kwam wel deze van een andere HP laptop tegen: http://www.laptoponderdel...tebook-pn438528-p-839.php. Kun je niet proberen je oude onderdeel te repareren?

Het is in elk geval geen standaard fan :). Maar dat betekent niet dat je er geen standaard fan in kun monteren :P.
Afbeeldingslocatie: http://www.batterycentury.com/images/hp/LFHP014_2.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2011 16:37 ]

Verwijderd

HP zelf? Bij dell kan je letterlijk alles bestellen. Het punt is alleen dat je het partnummer moet weten voordat dat kan. Misschien doet HP ook zoiets?
Het zal wel niet goedkoper zijn, maar toch..

• Marc Rademaker
Bedankt voor de reacties. Partnumber weet ik niet, heb ik niet kunnen vinden...

Misschien dat ik inderdaad de behuizing los kan schroeven en enkel de fan kan vervangen... Heb de laptop overigens al open gehad, en toen leek dat niet 1-2-3 mogelijk.

Laptop is verder nog in goede staat, fingers crossed dat die Nvidia-rotzooi het niet begeeft.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:16
Anders misschien bij Replace Direct, alhoewel dat af en toe ook nog vrij aan de prijs kan zijn.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
V&A idd.

Zoals al eerder gemeld, elke laptop met een 8400-serie Nvidia ding gaat vroeg of laat stuk. Nieuw kopen is nogal zinloos.

Tip: Vervang eventueel meteen koelpasta (betere warmteafvoer) en nieuwste bios erop (die forceert de fan in een aggresievere stand zodat ie meer koelt en het probleem wat uitstelt)

Mocht je niets kunnen vinden, ook ik heb volgens mij wel een stapeltje dv6xxx / dv9xxx laptops in de schuur liggen voor spareparts

• Marc Rademaker
alex3305 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:10:
Anders misschien bij Replace Direct, alhoewel dat af en toe ook nog vrij aan de prijs kan zijn.
Goede link, maar dat kreng kost daar 69 euro :P
DJSmiley schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:12:
V&A idd.

Zoals al eerder gemeld, elke laptop met een 8400-serie Nvidia ding gaat vroeg of laat stuk. Nieuw kopen is nogal zinloos.

Tip: Vervang eventueel meteen koelpasta (betere warmteafvoer) en nieuwste bios erop (die forceert de fan in een aggresievere stand zodat ie meer koelt en het probleem wat uitstelt)

Mocht je niets kunnen vinden, ook ik heb volgens mij wel een stapeltje dv6xxx / dv9xxx laptops in de schuur liggen voor spareparts
Ik ga V&A even checken. En anders klop ik zeker even bij jou aan ;) Thanks man :)

Vind het vooralsnog zonde om de laptop af te schrijven. Voor menig student(e) is de laptop een prima ding. Kunnen wij ons niet voorstellen, maar goed :P

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Marc Rademaker schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:17:
[...]

Goede link, maar dat kreng kost daar 69 euro :P

[...]

Ik ga V&A even checken. En anders klop ik zeker even bij jou aan ;) Thanks man :)

Vind het vooralsnog zonde om de laptop af te schrijven. Voor menig student(e) is de laptop een prima ding. Kunnen wij ons niet voorstellen, maar goed :P
Prima..

Overigens gaf Mektheb ook al aan dat ie wel fans had liggen
Pagina: 1