Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Firefox] Verhuist tabs naar nieuw window

Pagina: 1
Acties:

• xilent_xage
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-10 14:12
Hoi,

Al weken wordt ik helemaal gek van het volgende probleem: Firefox verhuist soms een of meerdere tabbladen naar een nieuw window. Met als gevolg dat ik het nieuwe window moet sluiten en de verhuisde tabbladen in mijn oorspronkelijke window opnieuw moet openen...

Ik ben er nog niet achter wanneer het precies misgaat - het gebeurt in ieder geval niet spontaan. Meestal wissel ik van tab ofzo, en dan gaat het mis. Soms denk ik dat Firefox mouse gestures ondersteunt ofzo? (bijv klik op tab + muis omlaagslepen???)

100 punten voor degene die me hier vanaf helpt, maar iemand die weet wat ik fout doe zodat ik het kan (proberen te) voorkomen is ook prima!

• Raynman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:02
xilent_xage schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:45:
Soms denk ik dat Firefox mouse gestures ondersteunt ofzo? (bijv klik op tab + muis omlaagslepen???)
Een tab verslepen zou ik geen mouse gesture noemen, maar ik denk wel dat dat het is. In Firefox (en Chromium en waarschijnlijk meer browsers) kun je tabs verslepen binnen een venster (volgorde veranderen) maar ook verplaatsen naar een ander venster en een tab een stukje verslepen maakt een nieuw venster voor dat tabblad.

Dus proberen niet te bewegen terwijl je een muisknop ingedrukt hebt (of kijken of je dit uit kunt zetten als je er verder geen gebruik van maakt).

[ Voor 12% gewijzigd door Raynman op 08-10-2011 13:51 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Sleep die tabs dan gewoon terug. Het tabblad van het nieuwe venster, oppakken, en via de taakblak het oude venster omhoog laten komen, en hem gewoon weer terug plaatsen.

Niet echt een antwoord op je vraag, maar het nieuwe venster sluit dan vanzelf, en hoef je niet zelf nieuwe tabs te openen in het oude venster.

Werkt best lekker hoor. En ja, het overkomt mij ook wel eens. Je hoeft het tabblad maar uit die balk te trekken, en het wordt een nieuw venster.

Ey!! Macarena \o/

• Tochjo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-11 14:09
Installeer deze extensie en vink daarna Disable detach tab aan.

• xilent_xage
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-10 14:12
hoera bedankt