Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is het nu wel of niet mogenlijk om een iphone 4s vrijdag 14oktober te kopen in duitsland of niet? In de USA komt de simlockvrije telefoon pas in November is hij er wel op 14 oktober?...

En zo ja wie heeft er zin om mee te carpoolen.. Reageer dan op @woutermesker twitter.

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In dat geval zijn er nog mensen die willen carpoolen in de omgeving zuid-holland/Noord-Brabant? Ik kan rijden benzine geld splitsen?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-09 01:40
Ik zou ook graag met iemand meerijden naar Oberhausen. Ik kan zelf niet rijden maar ik wil best benzinegeld splitsen. Gaan er ook mensen uit het noorden des lands? Ik woon namelijk in Groningen. Maar ik kan ook best de dag ervoor naar het zuiden treinen zodat we vroeg weg kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 16:25
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 12:50:
[...]

In dat geval zijn er nog mensen die willen carpoolen in de omgeving zuid-holland/Noord-Brabant? Ik kan rijden benzine geld splitsen?...
Ik zou graag mee willen rijden. Woon zelf in zuid-holland (omgeving delft, den haag). Zou wel bij jouw af kunnen spreken. Kosten worden uiteraard gedeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag mee willen rijden. Woon zelf in zuid-holland (omgeving delft, den haag). Zou wel bij jouw af kunnen spreken. Kosten worden uiteraard gedeeld
Mooi de eerste aanmelding! Ik stuur je even een dm met mijn nummer/mail.... Wie volgt? Hoe meer zielen hoe meer vreugd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 16:25
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:13:
[...]

Mooi de eerste aanmelding! Ik stuur je even een dm met mijn nummer/mail.... Wie volgt? Hoe meer zielen hoe meer vreugd..
Zie hem graag komen! waarschijnlijk zal ik vanavond laat pas antwoorden, moet zo werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:49
Kan je ze, net als vorig jaar in Parijs, telefonisch bestellen, zodat je een mail krijgt als ze klaarliggen? Of is het op de gok naar Oberhausen rijden, en hopen dat je er een kan bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irrilian
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-09 01:40
Ik heb je even getwittert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Over het kopen van een iPhone in het buitenland hebben we al een topic: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 5 Daarnaast zijn dit soort wervingsacties niet toegestaan op GoT, en daarom gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.