Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timted3
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-06-2024
Hallo allemaal.
Ik heb een WNHDE111 En wil deze op 54G laten draaien, ik heb deze op de rommelmarkt voor 1 euro op de kop getikt omdat mijn oude belkin 54G Kapot is, ik wou met mijn nokia n97 mini verbinden maar kan het netwerk niet vinden omdat het hoger is dan 54G, is er een mogelijkheid om toch verbinding te maken met deze router aangezien we alleen maar 54G Apparaten hebben.
Mvg
Tim
Alvast Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 16:11

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Die WHNDE111 is een 5GHz WiFi-N Access Point. Dat is WiFi A/N only, want B/G doen 2.4GHz.
Jouw N97 en je andere devices kunnen enkel overweg met 2.4GHz B/G/N WiFi.

Dus: Nee, je zult met je B/G apparatuur niets kunnen met dat 5GHz WiFi-N Access Point.
Zoek een 2.4GHz B/G[/N] Access Point of router, daarmee kunnen je apparaten wel overweg.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timted3
Ja, wat ik niet snap waarom netgear dat zou doen, zijn er geen verborgen functies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

timted3 schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 13:52:
Ja, wat ik niet snap waarom netgear dat zou doen, zijn er geen verborgen functies?
Het zal een stuk goedkoper te maken zijn

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Staat duidelijk overal 5GHz hoor, nergens ook maar vermelding van 2,4GHz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 16:11

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Om het een 5GHz only AP is. Ter aanvulling op bijvoorbeeld een 2.4GHz wireless router.
Het product is in de markt gezet voor wie een 5GHz WiFi netwerk wil aanleggen in zijn huis. Bijvoorbeeld voor in een omgeving waar de 2.4GHz band erg druk is, zoals in veel appartementen en steden.

Producten met een dual-band radio, die zowel 2.4GHz als 5GHz kan doen, zijn er ook. Maar die zijn op hun beurt weer iets prijziger dan een single-band product.

Dus nee, geen verborgen functie mogelijk.
En helaas: Je hebt een heel leuk 5GHz AP waar jij niets mee kunt. Mogelijk een consequentie van onvoldoende onderzoek doen voordat je het product hebt aangeschaft?
Zie het als een leermoment en die AP raak je 2e hands vast wel weer kwijt mocht je er geen nut voor hebben.

[ Voor 0% gewijzigd door Ultraman op 08-10-2011 17:42 . Reden: spelvaud ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timted3
Heel erg bedankt voor de moeite, ik snap nu dat ik er niks aan heb, ik heb besloten om hem te gaan verkopen.
Pagina: 1