Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.
Intentionally left blank
Ik draaide tot gisteren Firefox 7 op mijn desktop en had daarbij hetzelfde probleem. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik toen cookies liet verwijderen bij het afsluiten van de browser, behalve voor bepaalde domeinen (tweakers.net bleef wel bewaard). Omdat ik het bij deze versie nog steeds had en ook na het aanpassen van mijn cookiebeleid, besloot ik er melding van te maken.crisp schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 14:13:
En heb je dat probleem ook met een niet-alfa versie? In feite kunnen we hier weinig mee; beta- en alfa-versies van browsers worden niet ondersteund aangezien de kans groot is dat problemen aan de browser zelf te wijten zijn. Ik zou dit dan ook in eerste instantie bij Mozilla laten verifiëren voordat wij hier tijd aan gaan spenderen...
Er staat dus een (valid?) TnetID en die is ook bereikbaar voor de site (zie cookiemonster). Alleen wordt ik toch niet ingelogd, terwijl ik de sessie de keer ervoor niet expliciet heb afgesloten. Dat vond ik vreemd en daarom leek het mij niet persé een browser probleem.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.
Intentionally left blank

Het tc cookie blijft een maand staan, dus het kan wel:

In het overzicht met openstaande sessies staat de Tht op in totaal een jaar, ik weet dus niet waarom het cookie zou moeten verlopen aan het einde van de sessie. In Comodo Dragon staat het TnetID cookie tot 2015:

Weird.
Beide sessies heb ik trouwens gesloten om sessie-hijacking te voorkomen.
Intentionally left blank
Verwijderd
Kan het zijn dat die instelling corrupt is geworden? Met andere woorden, heb je al eens getest met een vers profiel?
Toen lukte het inloggen wel en bleef de sessie ook bewaard, ook nadat ik de computer heb afgesloten en er een nachtje over heb geslapen. Ik heb met Live HTTP Headers ook gekeken en de cookie kreeg ook gewoon een expiratiedatum in 2015 mee, maar dat werd dus niet correct opgeslagen.
Het lijkt er dus op dat het ofwel een corrupte instelling is zoals je zegt Darkstone ofwel een extensie die het probleem veroorzaakt (omdat ik het in verschillende versies en op zowel Win7 als Ubuntu 11.04 had, dat profiel werd wel gesynchroniseerd).
Case closed dus, tnx voor het snelle oppakken en de feedback en sorry voor de onterechte melding. Ik ben mijn firefox-profiel aan het opschonen
[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 09-10-2011 20:41 ]
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()