Toon posts:

Woon in buitenl, opzoek naar gateway om RTL gemist te kijken

Pagina: 1
Acties:
  • 772 views

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

RTL gemist in topic titel, dat moet een noob zijn? Wat doet die hier? Wegwezen!

Wacht, ik heb mijn research gedaan, minstens 5 minuten gegoogled en overleg gehad met een aardig technische collega die ook in het buitenland woont en ik kom er niet uit.

Ik ben opzoek naar een manier om RTL gemist uitzendingen die vanwege rechten niet te bekijken zijn in het buitenland toch te bekijken. Mijn eerste gedachte was ik heb een gateway nodig alleen dat blijkt nog niet zo makkelijk (niet ff een accountje aanmaken en inloggen, of wel?). Nee ik ben niet in de gelegenheid om zelf een gateway, VPN of whatever te installeren in Nederland.

Iemand suggesties om toch Expeditie Robinson te bekijken vanaf hier? Mijn dank is groot!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:18
VPN tunnel like.

www.vpntunnel.se

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er zijn genoeg VPN services te vinden op het net, met genoeg servers ook in Nederland.

Sommige betaald, sommige gratis, al heb ik zelf betere ervaringen met betaalde versies (15 dollar per maand ofzo).

[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 08-10-2011 00:07 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
ok VPN it is dan lijkt me, iemand ervaringen met deze services in NL en zoja welke zou je aanbevelen?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik zie dat je je hier speciaal voor hebt geregistreerd op GoT, welkom! Het is hier echter wel gebruikelijker om zelf ook dingen te gaan zoeken met Google en ook laten zien wat jouw uitkomsten daarbij zijn. Zeggen dat je wel 5 hele minuten hebt gezocht bij Google is dan niet voldoende. Je hebt nu in ieder geval wat zoekmogelijkheden dunkt me, dus dat moet nu wel lukken. ;)

Nog een puntje ter aandacht: niet alle afleveringen van RTL gemist zijn gratis terug te zien, My Name Is en The Voice of Holland waren dat niet in ieder geval, hou er rekening mee dat dat voor Expeditie Robinson ook kán zijn. Wellicht dat hier dus ook gecontroleerd word wáár de betaling vandaan komt, mocht je moeten betalen. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 08-10-2011 01:09 ]

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:10
Heb je een vpn nodig? Ik woon ook in het buitenland (buiten Europa zelfs). En kwam laatst dit topic tegen:
HaTe schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 20:27:
Ik heb nu een tijdje een website, waar ik de media van RTL Gemist, makkelijk bereikbaar maak voor mobiele (Android) telefoons: http://rtl.ksya.net
Ik was verder niet op de hoogte dat het niet zou moeten werken buiten Nederland, heb naief die links geopend. En het werkt (ook op pc).
Misschien dat die ingang geen vpn nodig heeft? (of gaat het per programma die Nederland test?)

[ Voor 4% gewijzigd door Semyon op 08-10-2011 02:02 ]

Only when it is dark enough, can you see the stars

Verwijderd

Topicstarter
CptChaos schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 01:06:
Ik zie dat je je hier speciaal voor hebt geregistreerd op GoT, welkom! Het is hier echter wel gebruikelijker om zelf ook dingen te gaan zoeken met Google en ook laten zien wat jouw uitkomsten daarbij zijn. Zeggen dat je wel 5 hele minuten hebt gezocht bij Google is dan niet voldoende. Je hebt nu in ieder geval wat zoekmogelijkheden dunkt me, dus dat moet nu wel lukken. ;)

Nog een puntje ter aandacht: niet alle afleveringen van RTL gemist zijn gratis terug te zien, My Name Is en The Voice of Holland waren dat niet in ieder geval, hou er rekening mee dat dat voor Expeditie Robinson ook kán zijn. Wellicht dat hier dus ook gecontroleerd word wáár de betaling vandaan komt, mocht je moeten betalen. ;)
Kijk zo ken ik tweakers weer, compleet met een onvervalste nerd die eventjes komt vertellen hoe ik me hier dien te gedragen aangevuld met onrelevante feedback waar ik niet om heb gevraagd, some things will never change en dat is prima :-)

Maak niet uit CptChaos, ik ben er inmiddels uit dankzij bovenstaande reacties, toch bedankt voor de moeite...!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:56

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ga dan maar hoog van de toren blazen zónder RTL gemist in het buitenland :/

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.