Daarna was 't cool en is 't overgenomen.
En nu staat 't voor Steve
"The 'S' stands for speed," Phil Schiller, Apple's senior vice president of worldwide product marketing, told Worldwide Developers Conference attendees during Monday's conference-opening keynote.
[ Voor 43% gewijzigd door CyBeR op 07-10-2011 21:47 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Maar wat het eigenlijk voor staat bij de Galaxy S, Desire S, Wildfire S, Incredible S etc. dat is mij nu nog een raadsel. Beide bedrijven heeft daar nooit een antwoord gegeven.
offtopic: Rei!
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2011 21:55 ]
Verwijderd
Windows 2000Termi schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 21:55:
Marketing, er waren tijden dan de X voor revolutionaire producten stond. Er zijn tijden dat jaartallen revolutionair waren, zoals 2000.
Volgens mij is die S voor Second hand of zo of 2de editie.
[ Voor 63% gewijzigd door itsalex op 07-10-2011 22:10 ]
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Beetje vreemd
Life is not about specs, it is about joy!
Life is not about specs, it is about joy!
Nederlands is makkelijker als je denkt
Hahaha en straks in een gesprek met Ina waarbij ze een beetje Slecht te horen is, zeg je ´ik hoor je vaag Ina´...SeatRider schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 22:33:
Ik vind de naam HTC Incredible Ass behoorlijk debiel klinken anders.
Oeps beetje off topic.. - no offence
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
SeatRider schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 22:33:
Ik vind de naam HTC Incredible Ass behoorlijk debiel klinken anders.
Ontopic, volgens mij stond het inderdaad ooit bij de 3GS voor speed, en nu gebruikt iedereen het opeens.
Ideetje voor apple om ook de namen met S voor copyrightschending aan te klagen
[ Voor 32% gewijzigd door M_V op 07-10-2011 22:40 ]
Maar ik denk dat S in veel talen leuk klinkt, gemakkelijk in logo's te verwerken is en op het moment een populair marketing ding is. Straks is het weer B, of Q of wat dan ook. Zullen ze samen wel bedenken, net als in de auto branche.
"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
mrs_zippey heeft last van klapperende genitaliën?mr_zippey schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 22:39:
[...]
Hahaha en straks in een gesprek met Ina waarbij ze een beetje Slecht te horen is, zeg je ´ik hoor je vaag Ina´...
Oeps beetje off topic.. - no offence
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Dit topic is gesloten.
![]()