Probleem met scythe mugen 3

Pagina: 1
Acties:

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:40
Ik heb een scythe mugen 3 geinstalleerd op mijn 2500K. Tijdens het installeren liep 1 van de schroeven die in de backplate hoort vast, dat wil zeggen: Hij wilde niet dus niet helemaal doordraaien. Dit betekent dat de cooler op 1 punt niet helemaal drukt op de processor.

Dit drukt de koelprestaties aanzienlijk. Ik zit nu op temperaturen van 35 idle, 55 load op stock snelheden. Lijkt me dus dat dit de koelprestaties aanzienlijk verminderd.
Nu is mijn vraag: Hoe los ik dit op? Is het iemand anders misschien wel eens overkomen dat dit gebeurde met een koeler. Koeler terugsturen omdat 1 schroefje niet goed aansluit?

Ik ben het einde een beetje zoek!
bedankt alvast.

Verwijderd

waarom ga je er van uit dat de koelprestaties verminderd zijn? wat had je met stock dan?

en probeer het schroefje er uit te halen en opnieuw in te doen, dikke kans dat hij er gewoon schuin in zat, anders even garantie (aangezien er dan toch iets mis is met de koeler)

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:40
Hier kan een slotje op. Bleek puur aan de combinatie schroef - moer te liggen. Schroefjes omgewisseld en waarempel pasten de schroef en moer die absoluut niet samen wilden wel allebij met een ander exemplaar. Stom dat ik dat niet eerder heb geprobeerd.
Scheelt trouwens wel een goede 6/7 graden trouwens!