Toon posts:

Ik snap er niks meer van?????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag: Ik heb een PIII 600 MMX
met een guillemot geforce met tv-out, een 7200 toeren IBM 20.4 gieg hardeschijf,
een 128 bit geluidskaart een modem en een asus p3b-f mobo. Als ik wat ga "vragen" van die geforce b.v. quake3 of unreal dan zie ik allemaal streepjes in het beeld en dan loopt hij binnen enkele minuten vast.
Ik heb al 3 verschillende drivers geprobeert maar hij blijft hetzelfde doen. Volgens mij is de guillemot geforce kapot want, ik heb hem ook bij mijn vriend in de computer gehad en die heeft dezelfde grafische kaart als mij en daar deed hij het dus ook niet.
Wie kan mij her iets meer over vertellen

Alvast bedankt!!!!!

Verwijderd

Je kan ff kijken of op je kaart alle connectors nog heel/goed/schoon zijn. Niet alle pins worden nl gebruikt tijdens standaard applicaties, sommige pas als je gaat gamen.
Dit probleem heeft een vriend van mij ook wel eens gehad.
Anders is ie echt kaduuk, gok ik.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:13
Heb je een Coppermine met 100 Mhz of 133 Mhz FSB? Als het 100 Mhz is zou het geen problemen mogen geven. Als je een Coppermine op 133 Mhz FSB hebt, dan loopt je GeForce (met AGP devider 2/3) op 100 Mhz, en het zou wel eens kunnen dat ie dat niet kan trekken.

Waarschijnlijk zal ie wel kapot zijn, als ie het bij die vriend van jou ook niet doet. In dat geval gewoon omruilen...

Verwijderd

Ik heb geluk, met mijn Viper550AGP die trekt ie nog op 98 MHz(2/3) FSB loopt op 145MHz, CPU op 550@800MHzCoppermine, mobo MSI6163Pro.