[SharePoint 2007/C#]

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik ben een test omgeving aan het inrichten, de content DB is gerestored en al, maar ik krijg volgende errors op verschillende pagina's:

"An error occured during the processing of /_controltemplates/***.ascx. Unknown server tag 'ajaxToolkit:AutoCompleteExtender"

Op een andere pagina:

"An error occured during the processing of /***/_cataloges/masterpage/***.master. The resource object with key 'SearchBoxText' was not found."

Ik heb echter al de assemblies geinstalleerd en men web.config heeft de tagPrefixes gedefinieerd.

Kunnen jullie helpen om deze error te verhelpen?

Alvast bedankt!

Groeten,

Kris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 18:06:
Hi,

Ik ben een test omgeving aan het inrichten, de content DB is gerestored en al, maar ik krijg volgende errors op verschillende pagina's:

"An error occured during the processing of /_controltemplates/***.ascx. Unknown server tag 'ajaxToolkit:AutoCompleteExtender"

Op een andere pagina:

"An error occured during the processing of /***/_cataloges/masterpage/***.master. The resource object with key 'SearchBoxText' was not found."

Ik heb echter al de assemblies geinstalleerd en men web.config heeft de tagPrefixes gedefinieerd.

Kunnen jullie helpen om deze error te verhelpen?

Alvast bedankt!

Groeten,

Kris
  • Heb je aan de juiste web.config de "'ajaxToolkit" tag toegevoegd? Sharepoint heeft er namelijk meerdere.
  • Heb je de ajaxcontroltoolkit assembly goed geregistreerd? Even uit mijn hoofd: Die is niet standaard gestrong signed bijvoorbeeld.
  • Je resources lijken niet goed gedeployed te zijn, of je mist een fallback resource file die de key 'SearchBoxText' bevat.
Kijk daar eens naar? Want op zich zijn het vrij simpele en duidelijke foutmeldingen, alleen is SP een draakje qua deployment als je het niet te vaak doet.