Toon posts:

Syncmaster 2233RZ 120hz ( strepen op beeldscherm )

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik heb vandaag de Syncmaster 2233RZ 120hz gekocht, maar helaas wat problemen mee. Ik had hem gekocht, omdat hij op 120hz gezet kan worden, maar nu doet hij het juist niet op 120hz. Ik krijg meerdere strepen door mijn beeldscherm heen. Ik heb er al wat over gelezen dat het aan windows 7 ligt en aan ATI videokaarten, maar heb de oplossing nog niet kunnen vinden.

Ik heb de ATI Radeon hd 5700 series en dus windows 7

Heeft iemand misschien een oplossing, nogal zonde anders!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2011 17:30 ]

• FricoRico
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-01 16:13
(jarig!)
Zo maar een vraag, gebruik je de meegeleverde DVI kabel? Ondanks dat jij niet persee een DVI dual-link kabel nodig hebt (aangezien je niet 1080p op je scherm hebt) kan het zijn dat een slechte DVI kabel toch de overdacht niet trekt?

Ik weet in ieder geval dat je voor 1080p 120Hz een Dual-Link DVI kabel nodig hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Ja die gebruik ik, maar denk niet dat dat het probleem is. Het ligt echt aan ATI kaarten en aan hun drivers.

http://forums.amd.com/gam...FTVAR_FORUMVIEWTMP=Linear

Hier iemand anders die dit meld. Er zit ook een video erbij hoe het eruit.

• FricoRico
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-01 16:13
(jarig!)
De 'artifacts' komen doordat je memory clocks te laag zijn.. Ik lees dat 10.3 drivers werken, download deze, installeer deze.. Ga daarna naar je tray icon en zorg dat ATI Overdrive NIET aanstaat. Als je die wel aanzet worden je 2D clocks aangepast en underclocked.

Ik hoop dat dit je verder op weg helpt!