Toon posts:

Asus 53S valt uit bij spelen van BF Beta 3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Bij het spelen van BF Beta 3 is er in het begin niets aan de hand, volgens de specificaties van mijn laptop moet hij dit spel ook gemakkelijk kunnen draaien.
Na circa 10 a 15 minuten valt de laptop uit, heeft iemand dit ook of heeft iemand een idee wat de oorzaak hiervan kan zijn?

Alvast bedankt!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dikke kans dat je laptop ergens te warm word.

Controleer de air intake en exit holes en zorg dat die vrij zijn.

https://discord.com/invite/tweakers

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:26
Als je het nergens anders mee hebt zou ik me er nog niet al te druk over maken.

Zoek maar eens op: bf3 beta crash

(als je luchttoe- en afvoer afdoende is zoals hierboven gezegd)

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• FransvB
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-01 19:55
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:35:
Hallo Tweakers,

Bij het spelen van BF Beta 3 is er in het begin niets aan de hand, volgens de specificaties van mijn laptop moet hij dit spel ook gemakkelijk kunnen draaien.
Na circa 10 a 15 minuten valt de laptop uit, heeft iemand dit ook of heeft iemand een idee wat de oorzaak hiervan kan zijn?

Alvast bedankt!
heb je dit ook bij andere spellen? zo ja, doe dan het volgende:
Open CMD als admin
typ: cd/
typ: cd windows/system32
typ: sfc/scannow
laat dit lopen en dan is het probleem gefixt

• RobertR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-10-2025
Dat dit voorval tijdens het spelen van de BF3 Beta voorkomt staat waarschijnlijk los van het feit dat de laptop zomaar uitvalt. Deze beta zit wel vol fouten maar deze sluiten alleen het spel zelf af en niet de gehele pc.

Ik gok dat het, zoals eerder al gezegd, te maken heeft met de tempratuur. BF3 is geen licht spel en vraagt nogal wat van het systeem, misschien dat de cpu onder de load van dit spel te warm word? Misschien is het handig om de tempratuur even in de gaten te houden met coretemp of andere soortgelijke software.