Ergens vorig jaar heb ik een Tomtom one IQ met west en centraal europa gekocht met de bedoeling dat heel europa erop zit.
Omdat ik regelmatig met de auto op vakantie ga en meerdere landen doorheenrijd.
Nu wil ik een nieuwe map kopen en zie dat deze niet meer op mijn Tomtom past!
Het werd mij verteld dat de mappen groeien en niet meer op het apparaat passen en de oplossing deelmappen zijn.
Ik begrijp dat de mappen steeds groter worden, maar dat was iets wat Tomtom vooraf had moeten berekenen, voor dat ze apparaten verkopen die na 1.5 jaar niet meer te updaten zijn!
Volgens mij is de bedoeling dat een navigatie apparaat meer dan 2 jaar meegaat.
In mijn geval is een deelkaart niet de oplossing, en wil graag het apparaat gebruiken zoals deze ook bedoeld was.
Als ik deel mappen wou hebben had ik destijds een goedkoper 1gb apparaat gekocht.
kunnen ze dat maken?
Ik heb toch het apparaat gekocht met de bedoeling dat alles errop zit en niet de helft
HIER nog een link van de deel kaarten voor de mensen die het zelf willen zien
Omdat ik regelmatig met de auto op vakantie ga en meerdere landen doorheenrijd.
Nu wil ik een nieuwe map kopen en zie dat deze niet meer op mijn Tomtom past!
Het werd mij verteld dat de mappen groeien en niet meer op het apparaat passen en de oplossing deelmappen zijn.
Ik begrijp dat de mappen steeds groter worden, maar dat was iets wat Tomtom vooraf had moeten berekenen, voor dat ze apparaten verkopen die na 1.5 jaar niet meer te updaten zijn!
Volgens mij is de bedoeling dat een navigatie apparaat meer dan 2 jaar meegaat.
In mijn geval is een deelkaart niet de oplossing, en wil graag het apparaat gebruiken zoals deze ook bedoeld was.
Als ik deel mappen wou hebben had ik destijds een goedkoper 1gb apparaat gekocht.
kunnen ze dat maken?
Ik heb toch het apparaat gekocht met de bedoeling dat alles errop zit en niet de helft
HIER nog een link van de deel kaarten voor de mensen die het zelf willen zien