Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
PC Anywhere, uhmmm
Symantec Website
Is wel een van de duurdere, maar heeft als voordeel snelheid en de veiligheid is ook vrij behoorlijk. Bedenk wel, dat een pc waar een remote-control servertje op draait, sowieso gevoeliger is dan een pc zonder dit.
Symantec Website
Is wel een van de duurdere, maar heeft als voordeel snelheid en de veiligheid is ook vrij behoorlijk. Bedenk wel, dat een pc waar een remote-control servertje op draait, sowieso gevoeliger is dan een pc zonder dit.
Verwijderd
VNC het is gratis en werkt ook supergoed. we hebben nu PC Anywhere draaien maar dat gaan we vervangen voor VNC
Terminal Server is relatief snel. Maar ik weet niet of dit de oplossing voor jullie probleem is.
Dan heb je ook nog Remote Desktop van Mcafee.Dit pakket kan aardig overweg met langzame snelheden. Wij gebruiken Remote desktop en Terminal server door elkaar heen, ook in een WAN situatie met Framerelay.
Dan heb je ook nog Remote Desktop van Mcafee.Dit pakket kan aardig overweg met langzame snelheden. Wij gebruiken Remote desktop en Terminal server door elkaar heen, ook in een WAN situatie met Framerelay.
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
Verwijderd
Remotelyanywhere
www.remotelyanywhere.com
Dit programma is te benaderen door een html gui en doet in principe alles!!
Dit programma kan de status van je server zien in alle aspecten, status van het netwerk,etc etc en het mooie is.....je klikt op een computer naam in hetnetwerk en het programma installeert zichezelf bij die persoon...
www.remotelyanywhere.com
Dit programma is te benaderen door een html gui en doet in principe alles!!
Dit programma kan de status van je server zien in alle aspecten, status van het netwerk,etc etc en het mooie is.....je klikt op een computer naam in hetnetwerk en het programma installeert zichezelf bij die persoon...
Nadeel van VNC is dat het je je scherm niet automatisch ververst, leuk als je een trage verbinding hebt en het kost anders teveel tijd, maar supirri als je verbinding snel genoeg is en je constant je scherm handmatig moet verversen....
VNC !!!
Is snel, klein, gratis wat wil je nog meer?
Draaien wij hier ook, en werkt perfect.
Kun je zelfs een Linux/Unix bak remote mee benaderen !
Is snel, klein, gratis wat wil je nog meer?
Draaien wij hier ook, en werkt perfect.
Kun je zelfs een Linux/Unix bak remote mee benaderen !
VNC waar kan ik dat downloaden?
Pc anywhere hebben we hier ook maar ik moet een vergelijking maken en mijn bevindingen doorgeven.
Ik gebruik zelf remoteadmin maar ik denk dat er nog wel betere proggies zijn.
alvast bedankt voor de reacties (meer is welkom natuurlijk)
Pc anywhere hebben we hier ook maar ik moet een vergelijking maken en mijn bevindingen doorgeven.
Ik gebruik zelf remoteadmin maar ik denk dat er nog wel betere proggies zijn.
alvast bedankt voor de reacties (meer is welkom natuurlijk)
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Remote Administrator, werkt perfect, simpel te installeren en _snel_!
Te downloaden op www.radmin.com !
Te downloaden op www.radmin.com !
Netbus:9
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Toevallig heb ik gister voor het eerst voor het eerst Remote Administrator (Radmin) geinstalleerd (versie 2.0). Ben zeer hierover te spreken. Het contact is snel en makkelijk gelegd (je moet alleen het ip-adres van de te bedienen server instellen in de viewer op de client) en draaien maar. Je hebt gewoon het idee dat je een tweede compu erbij hebt. Het enige minpuntje dat ik heb kunnen vinden is de kleuren. De kleuren die je in het desktopwindow krijgt zijn raar. Zelf kan ik me daar niet echt druk om maken, je speelt toch geen spellen of zo. Met Radmin kun je ook meerdere compu's aansturen. Je kunt het ook via het internet aansturen dacht ik, maar dat heb ik nog niet geprobeert. Voordat je inlogt op de te besturen server kun je instellen dat je een wachtwoord moet invoeren. Ben tot nu toe zeer tevreden (Radmin kan onder NT ook werken als service waardoor de server niet hoeft te zijn ingelogd!
).
Als je ff een snelkoppeling naar de RAdminviewer.exe maakt en dan bij die schortcut als commandline switch "/connect:naam" intypt (dus zonder " en met een naam uit je eigen manager) dan kan je per machine een directe link aanmaken...krijg je meteen het passw invul scherm...ideaal!
IP filter erop en je bent volgens mij klaar...
Ook
IP filter erop en je bent volgens mij klaar...
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Even wat tegengas geven. Alhoewel het absoluut een goed programma is zijn er een paar dingen die ik na enkele maanden gebruik (versie2) tegen vind vallen. De processorload op de server is vrij groot net als het geheugen verbruik. De clients daarintegen hebben nauwelijks iets nodig en de networkload is ook erg klein. Dus het is echt perfect als je je computer via het internet wilt benaderen maar omdat ik het alleen maar via mn 100MBit lan benader wil ik eigenlijk een ander tooltje.Op woensdag 21 maart 2001 10:02 schreef x-wolf het volgende:
Toevallig heb ik gister voor het eerst voor het eerst Remote Administrator (Radmin) geinstalleerd (versie 2.0). Ben zeer hierover te spreken. (...)
Ééntje die waar niet alle internetverbindingen naar de Half-live server uitknallen als ik verinding maak met Remote Administrator
Iemand een suggestie die de server niet zwaar belast?
Verwijderd
Unicenter TNG voor het professionele werk en PC Duo voor het minder professionele werk.
VNC sucks naar mijn mening!
Terminal Server is volgens mij niet optimaal voor beheer op afstand.
VNC sucks naar mijn mening!
Terminal Server is volgens mij niet optimaal voor beheer op afstand.
Het is met Radmin ook erg lachen om dat proggie op een computer op school te installeren in een computerlokaal. Loop vervolgens naar een andere pc (in de rij erachter) , daar de viewer installen en vervolgens kun je lachen :):)
"Hee, m'n computer gaat spontaan uit"
"Volgens mij is die computer gehackt"
"Hij drukte zomaar automatich op een knopje!"
zijn dan dingen die je vaak hoort. Erg lachen
"Hee, m'n computer gaat spontaan uit"
"Volgens mij is die computer gehackt"
"Hij drukte zomaar automatich op een knopje!"
zijn dan dingen die je vaak hoort. Erg lachen
Verwijderd
VNC is niet echt veilig
Maar thuis achter de firewall doet ie 't goed genoeg, alleen niet vanaf de boze buiten wereld.
Maar thuis achter de firewall doet ie 't goed genoeg, alleen niet vanaf de boze buiten wereld.
Radmin daar kun je ook nt authentication op instellen dus als je geen nt inlog hebt kom je er ook niet in. Supergoed (niet gratis overigens)
Een hele rij microsoft certificeringen.
Verwijderd
"gratis" is precies de reden waarom de meeste grote bedrijven het niet willen. Als je VNC gaat gebruiken en het veroorzaakt een veiligheidslek op je netwerk ofzo, dan moet je eens kijken hoever de systeembeheerder geschopt wordt als de "hoge" heren erachterkomen dat dit een gratis(=Beta) programma is! Beta=gratis en gratis = Beta oftewel geen verhaal/support mogelijkheid als het fout gaat!Op woensdag 21 maart 2001 09:22 schreef Arne_F het volgende:
VNC het is gratis en werkt ook supergoed. we hebben nu PC Anywhere draaien maar dat gaan we vervangen voor VNC
Ik heb dit meegemaakt in ons testlab (3x AS/400;5xNT servers en 3xNovell)
Wij testen met VNC en de "hoge" heren uitnodigen.Alleen helaas was daar ook een systeembeheerder bij van onze corperate! Die liet ff zien hoe je binnen 6 minuten een complete test omgeving aan gort krijg! IPV dat die F***ing SOB uit de USA ons effe uitlegd wat de gevaren zijn, nee meneer wil ons een lesje leren en verneukt vanaf een test client de hele testomgeving! "So, maybe now you will understand why we don't want any free/share-ware on our systems, no pay-no support!
DICKHEAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pagina: 1