Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
PC als platform is nauwelijks te definiëren...
[ Voor 188% gewijzigd door Cyphax op 07-10-2011 13:27 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Wel als het om de CPU gaat, niet als het om de GPU gaat. Op welke van de twee een game dan beter zal draaien hangt af van wat die game allemaal uitspookt.Als het gaat tussen de PS3 en de Xbox 360, is dan technisch gezien de Xbox niet de minst snelle van de 2?
[ Voor 76% gewijzigd door .oisyn op 07-10-2011 13:30 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ja en ik denk dat je daar ook gelijk de mooiste conclusie kan trekken: de hardware kan nog zo snel zijn, een slechte poort van het ene platform naar het andere doet dat voordeel makkelijk teniet..oisyn schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:27:
Wel als het om de CPU gaat, niet als het om de GPU gaat. Op welke van de twee een game dan beter zal draaien hangt af van wat die game allemaal uitspookt.
Ik ben het overigens ook wel met je eens dat een willekeurige console als minst krachtige bestempelen weinig zin heeft als je de Xbox 360 en de PS3 vergelijkt. Die doen uiteindelijk eigenlijk gewoon niet voor elkaar onder en de graphics zijn op beide platforms meestal zo goed als gelijkwaardig voor zover ik weet. Als ie nou op de Wii uitgekomen was...
[ Voor 86% gewijzigd door Cyphax op 07-10-2011 14:52 ]
Saved by the buoyancy of citrus
De opmerking was overigens bedoeld als lof voor id Software, die juist erg veel uit de Xbox 360 hebben weten te persen.
En verder was in het weekend zowaar eens ouderwets weekend aan het vieren, vandaar mijn late reactie. Excuses daarvoor...