Advies gevraagd home cinema met smartphone bediening

Pagina: 1
Acties:

• dft2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:01
Hallo,

Ik ben op zoek naar een nieuwe home cinema set met minimaal de volgende specs:

- 2.1
- blu-ray
- media afspelen vanaf NAS (fotos, muziek, films) via wifi en/of bedraad netwerk
- mogelijkheid tot bediening met smartphone

Vooral voor de laatste spec is erg weinig info te vinden bij de verschillende merken. Ik ben bij voorkeur op zoek naar een systeem waarvoor zowel Android als IPhone apps beschikbaar zijn. Verder moet het mogelijk zijn door de media content van mijn NAS te scrollen/zoeken en bijvoorbeeld een playlist 'realtime' aan te passen.

Heeft iemand ervaring met met een systeem waarbij dit mogelijk is?

Alvast bedankt!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11-2025
http://www.sonos.com/ wellicht een idee?

• dft2
Sonos is zeker een mooi systeem, maar alleen geschikt voor muziek dacht ik. Als t even kan, ga ik voor een alles-in-een systeem..

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11-2025
In dat geval, zou ik misschien kijken naar HTPC?

Tenzij jij kant en klare oplossing wilt.

[ Voor 31% gewijzigd door Silver7 op 07-10-2011 13:45 ]

• dft2
Ik heb al een NAS draaien, wordt misschien wat overkill..? Wil het ook zo simpel mogelijk houden.

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 15:03
VLC kun je op afstand besturen. Volgens mij zijn er voor elk OS wel apps voor te vinden. Verder kun je bij VLC ook een webinterface open zetten waarmee je via je browser kunt bedienen.

• dft2
Ok, maar dan heb ik nog steeds geen home cinema systeem...

Verwijderd

pioneer 921...iets van 349.-

ik weet eigenlijk niet of hij nu ook films afspeelt via zijn ingebouwde appletv...anders er een appletv naast..

kijk anders even naar het uitpak filmpje van de appletv met ios5 (dat kan ook met een iphone) op www.bright.nl dan gaat er weer een nwe wereld open, hoewel je hier niet direct naar vraagt..
Pagina: 1