Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop kopen (noob)

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views

Verwijderd

Topicstarter
Nu zit ik dus op kamers sinds begin dit jaar en mijn PC staat bij mijn ouders en dit wil ik graag zo houden, sowieso een oud ding. Ik heb mede hierom besloten een laptop te willen aanschaffen, nu is mijn kennis wat betreft een PC nog redelijk, maar qua laptops dus totáál niet.

Welke merken zijn do's en welke don'ts? Waar moet ik rekening mee houden? En kan ik online bestellen of is het beter juist in de winkel te kopen? Ik bestel normaliter wel veel via Wehkamp, goede ervaringen mee ook. Maar is dit voor een laptop ook handig?

Zaken die ik ermee wil:

- Internetten
- Studie (word/excel/spss etc.)
- Photoshop
- Muziek luisteren
- Gaming (betreft één game, dat is meer een strategisch spel, maar heeft wel redelijk wat DB-gegevens)

Mijn budget is overigens max 600e, misschien weinig, dat weet ik niet, maar student enz.

Tips & advies is welkom :) :)

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Ik zou eens kijken in de BBG notebooks (http://tweakers.net/revie...y-guide-oktober-2011.html) die hier op tweakers worden geplaatst . Daarin worden altijd een basis model en een wat uitgebreider model bekeken.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

:W Hi noob! :P

Zonder dollen, dit soort losse topics zijn niet toegestaan op ons forum. We hebben er een topicreeks voor opgestart waar je al je vragen in kwijt kunt. Lees voor meer info *LET OP* - Wat moet ik kopen en Best Buy Guide overzichtstopic

Dit topic is gesloten.