Publisher opent bestaand docu (so I hope) niet meer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 425556

Topicstarter
Beste, via mijn werk heb ik prive Office Pro Plus aangeschaft en vandaag voor het eerst met Publisher aan de slag gegaan (Windows 7). Alles verliep goed totdat ik het docu opsloeg, hierna sloot Publisher af en kan ik dit bestaande docu niet meer openen. Opnieuw opgestart, Window geconfigureerd, gegoogled niets helpt.

Dit is de melding wanneer ik het bestand probeer te openen;

Er is een pro gedetecteerd in het bestand dat u probeert te openen. Als u er zeker van bent dat dit bestand afkomstig is van een vertrouwde bron …klik ok. Als u dit bestand hebt ontvangen van een pers en u bent niet zeker of de inhoud veilig is klik op annuleren OK

Er wordt naar een pro gezocht.....

Er is een pro opgetreden waardoor het pro niet goed meer werkt. Het pro wordt afgesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplos beschikbaar is PROGRAMMA SLUITEN

Anyone please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Een "pro"?? Programma? Tik de boodschap precies over. Wat gebeurt er als je Publisher gewoon opstart en je dan het bestand opent?

Er is weinig te maken uit een topic als je te weinig of incomplete informatie geeft.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Als ik publisher open en vervolgens deze recente publicatie open, krijg ik onderstaande melding.

Publisher is de vorige keer niet goed gestart. Als u publisher in de veilige modus start, kunt u het opstartprobleem mogelijk opsporen en corrigeren, zodat het programma juist kan worden gestart. Mogelijk wordt bepaalde functionaliteit in deze modus uitgeschakeld. OK

Er is een probleem gedetecteerd in het bestand dat u probeert te openen. Als u er zeker van bent dat dit bestand afkomstig is van een vertrouwde bron klik ok. Als u dit bestand hebt ontvangen van een persoon en u bent niet zeker of de inhoud veilig is klik op annuleren OK

Publisher werkt niet meer
Er wordt naar een probleem gezocht......

Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt afgesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is PROGRAMMA SLUITEN

Een nieuwe blanco publicatie opent hij wel gewoon.

Hoop dat dit duidelijker is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Start Publisher eens op in safe mode. Alternatief: deinstalleer en herinstalleer Publisher.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Inmiddels gebeurd, in de safe modus verloopt het direct openen van het bestand met dezelfde meldingen, alleen via Publisher iets nieuws; "Microsoft kan de licencie van deze toepassing niet controleren.Een poging tot reparatie is mislukt. De toepassing wordt nu afgesloten OK

Dat wordt opnieuw installeren, morgen. Bedankt.