Beste, via mijn werk heb ik prive Office Pro Plus aangeschaft en vandaag voor het eerst met Publisher aan de slag gegaan (Windows 7). Alles verliep goed totdat ik het docu opsloeg, hierna sloot Publisher af en kan ik dit bestaande docu niet meer openen. Opnieuw opgestart, Window geconfigureerd, gegoogled niets helpt.
Dit is de melding wanneer ik het bestand probeer te openen;
Er is een pro gedetecteerd in het bestand dat u probeert te openen. Als u er zeker van bent dat dit bestand afkomstig is van een vertrouwde bron …klik ok. Als u dit bestand hebt ontvangen van een pers en u bent niet zeker of de inhoud veilig is klik op annuleren OK
Er wordt naar een pro gezocht.....
Er is een pro opgetreden waardoor het pro niet goed meer werkt. Het pro wordt afgesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplos beschikbaar is PROGRAMMA SLUITEN
Anyone please?
Dit is de melding wanneer ik het bestand probeer te openen;
Er is een pro gedetecteerd in het bestand dat u probeert te openen. Als u er zeker van bent dat dit bestand afkomstig is van een vertrouwde bron …klik ok. Als u dit bestand hebt ontvangen van een pers en u bent niet zeker of de inhoud veilig is klik op annuleren OK
Er wordt naar een pro gezocht.....
Er is een pro opgetreden waardoor het pro niet goed meer werkt. Het pro wordt afgesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplos beschikbaar is PROGRAMMA SLUITEN
Anyone please?