Ik begin een beetje aan mezelf te twijfelen.
* KeX vindt het een beetje een bollocks posting want:
- [1] offtopic. We praten 'exploxieve groei RDRAM verwacht'.[quote]
[b] Uit news. [/b]
. De belangrijkste reden voor de snelle groei is natuurlijk de Pentium 4 en Intel's doorgaande promotie van het geheugen, dat is uitgevonden door het omstreden bedrijf Rambus. Samsung denkt dat door deze extreme groei de prijs kan dalen naar het niveau van DDR geheugen, of zelfs daaronder. Tot nu toe voorspelde men een drie keer zo lage vraag naar RDRAM, maar Samsung en Intel hebben blijkbaar grootse plannen:
[/quote]
De mogelijk te halen benchmarks met AMD tov Intel is lijkt mij offtopic. Volgens mij is het onnodig betrekken van de concurent in dit forum ook al eens besproken en als nutteloze bijdrage beoordeelt.
[2] Speculatief.[quote]
[b] Uit reactie. [/b]
*knip* blijft AMD door de "enorme" snelheids winst, nog steeds een geduchte concurent van Intel.
[/quote]
AMD moest toch nog RDRAM aan hun CPU 'knopen'. Zolang niet bewezen is er IMO geen snelheidswinst. En ook.[quote]
[b] Uit reactie [/b]
dan krijgen we weer "EERLIJKE" benchmarks en waarschijnlijk heeft de P$ dan een ernstig probleem.
[/quote]
Hier in ieder geval nog wel voorzien van waarschijnlijk.
[3] Tollerig. Het continu gebruik van p$ is vermoeiend en opruiend. De verstopte sux/rulex in 1 van de laatste zinnen maakt het wat mij betreft compleet.[quote]
[b] Uit reactie.[/b]
AMD werkt al jaren met de "beste" technieken, dus als RDRAM "beter" blijkt dan DDR SDRAM dan stappen ze daar op over. Zo gaat dit al jaren bij AMD en zo zullen ze het ook wel blijven doen.
[/quote]
Ik zou hem op 1 (ongetagged

)laten eindigen. De reden hiervoor is het attenderen op het feit dat het snelheidsverschil
kan zitten in het snellere RDRAM alhoewel niet bewezen is dat dat op de AMD van toepassing is. En het attenderen 'an sich' een open deur is. Het feit blijft echter dat ik hem ook in deze draad niet eens thuis vind horen. Hij staat op het moment op +3 en dat vermoeden had ik al dat ie daar naar toe zou wandelen.
* KeX onder protest en verward.