Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Skype blokkeert telefoonnummer

Pagina: 1
Acties:

• Dreeke fixed
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-06-2022
Skype heeft een telefoonnummer geblokkeerd die wij bellen.

Is er hier iemand die dit ook als een heeft gehad en weet wat je hier aan kan doen?

Ik heb al contact opgenomen met skype en deze melden dat er fraude is gepleegd vanaf dit nummer, maar ik heb geen idee hoe je kan frauderen via skype met een telefoon.

• kunnen
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Volgens mij ontbreekt een stuk van het verhaal. Waarvan is het nummer, waarom bellen jullie er geregeld naar, en kan Skype dit zien als fraude?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48
Waarom heb je niet bij Skype zelf doorgevraagd? Ik denk dat die nuttiger kunnen antwoorden dan wij.

The devil is in the details.

• Dreeke fixed
@ThomasB:
Het is gewoon een vast nummer, wel in een ander land. En het is familie die wij regelmatig bellen.

@Hahn:
Skype geeft elke keer hetzelfde antwoord: fraude. Daar wordt ik niets wijzer van, ik stuur al 2 maanden elke week een mail om deze blokkade op te heffen.

En ik wilde deze kennis ook delen met de community, dat Skype telefoon nummers kan blokkeren zonder verdere opgaaf van reden. Dit nummer is nl wel te bellen via KPN ofzo, alleen skype blokkeerd dit nummer, verder niemand.

Ik denk erover om om te schakelen naar VOIP om deze reden, echter Skype is wel heel erg gemakklijk ism een abo.

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Laat de mensen waarvan het nummer geblokkeerd is zelf eens met Skype contact opnemen het is tenslotte hun nummer jij bent maar een buitenstaander dus skype hoeft tegenover jou niks te verantwoorden/te melden.

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 22:23
Is het IP adres geblokkeerd, of is de account geblokkeerd? Anders kan de familie een nieuwe account aanmaken en kan je ze daar op bellen? Of is een een vaste-lijn-nummer?

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:54

lier

MikroTik nerd

Dreeke fixed schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:34:
En ik wilde deze kennis ook delen met de community, dat Skype telefoon nummers kan blokkeren zonder verdere opgaaf van reden.
Wat versta jij onder "zonder verdere opgaaf van reden"?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

waarchijnlijk privacy gevoelige gegevens.

waarom stuur je geen mailtje en vraag het ze even ? (je familie)

[ Voor 45% gewijzigd door Fish op 07-10-2011 10:30 ]

Iperf

• Dreeke fixed
@Uthog:
Wij hebben een skype abbonnement, en ik kan een nummer niet bellen. Dus ik denk dat ik skype dan om opheldering kan vragen of niet? Alle alternatieven die ik heb geprobeert werken wel.
Maar ik zal kijken of zij ook contact kunnen opnemen met Skype om opheldering te vragen.

@mcsluis:
Skype heeft het vaste-lijn-nummer geblokkeerd.
Ze hebben ook een skype telefoon en deze ook geblokkeerd, vanaf een PC kunnen ze wel inloggen, vanaf de skype telefoon niet. Met een ander account kan je ook niet inloggen met de skype telefoon, waarschijnlijk blokken ze het mac adres van de skype telefoon ook.

@lier:
Misschien is de term "Zonder waarschuwing" beter. Er is geen mail verstuurd, het nummer en mac-adres is gewoon geblokkeerd en er is geen mail verstuurd naar bijbehorend account.

@fish
Ik heb ze al doorgezaagd hoe dit kan, maar ik zou het niet weten. Het zijn nogal digibeten. Hun PC met Win98 moet ik ook iedere keer weer werkend maken als ik daar ben.
Maar ik zal kijken of zij ook contact kunnen opnemen met Skype om opheldering te vragen.

Verwijderd

Dreeke fixed schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:59:
Het zijn nogal digibeten. Hun PC met Win98 moet ik ook iedere keer weer werkend maken als ik daar ben.
Misschien dat ze een virus hebben die Skype misbruikt, zodoende blokkeert Skype die aansluiting.

/wildegok

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2011 12:11 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Kunnen ze het beste zelf navragen bij Skype. Een beetje vreemd als Skype dat aan "derden" meede gaat delen. Misschien hebben ze een betalingsachterstand ofzo, maar dat gaat jou niks aan :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Dreeke fixed
Skype kan op zijn minst een email sturen met een verklaring, en dat hebben ze niet gedaan. Het blokkeren zonder iets te laten weten is nogal raar. De skype accounts beheren wij ook en daar is dus geen bericht gekomen van enig misbruik of fraude.
En ze kunnen skype in calls gewoon door laten en skype out calls blokkeren.
Het saldo is idd laag, begonnen met 1 euro. Misschien hier 10 euro op storten en kijken wat er gebeurt.
Pagina: 1