Toon posts:

Nvidia 9800GT green-edition met MSI G41M-e43

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een nieuwe moederbord van MSI: G41M - E43. Ik heb hier nu een Nvidia 8600gs op zitten, maar ik heb ook een 9800gt liggen. De 9800 was een tijdje aangesloten op mn oude moederbord, maar die is daarna kapot gegaan, geen idee waarom. Toen heb ik een nieuwe moederbord gekocht, nou is mijn vraag is er een risico om die 9800gt aan te sluiten op de nieuwe moederbord?

Mijn kast is niet zo groot, het heeft een normale grootte. Maar ik heb wel een tv-tuner kaart in zitten, en de videokaart zit er dan bijna tegen aan, en de fan van de videokaart zit ook onderin. Dus het ventileert zeg maar tegen die tv-tuner.

Denken jullie dat de vorige moederbord daardoor kapot is gegaan?

B.v.d

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-02 11:01

M2M

medicijnman

Normaliter gaat een moederbord niet stuk van een oververhitte videokaart. Waar een moederbord wel van stuk kan gaan is een slechte voeding. Welke voeding heb je er in hangen?

En ik denk niet dat je veel risico loopt als je de videokaart plaatst. De kans is vrij groot dat enkel je moederbord defect is gegaan, en je videokaart nog leeft.

-_-

Verwijderd

Topicstarter
Het is een standaard-pc van Medion, waar zie ik wat voor voeding erin zit?
Mijn oude moederbord is idd defect gegaan, de videokaart werkt wel.
De moederbord gaf piepjes aan destijds, en voor zover ik het heb begrepen kwam dat door een defecte videokaart poort.