Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop nu kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

• spl3nd!d
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-04-2021
Hallo,

Sinds enkele weken ben ik op zoek naar een goede laptop. Ik kwam uit bij de BTO 17cl35 van notebooktotaal.nl. Mijn vraag is of het verstandig is om die laptop nu aan te kopen, of zou ik beter wat wachten? Misschien komt er binnenkort nieuwe technologie op de markt die de prijzen van zulke laptops zouden drukken? Ik ben alleszins van niet veel op de hoogte, vandaar dat ik dit forum raadpleeg.
Verder vraag ik me ook af of deze laptop een goede keuze is. Het zou de bedoeling zijn om er tijdens mijn studies mee te werken, en om af en toe te gamen (bij voorkeur BF3). Budget rond €900.

Alvast bedankt!

• pimmedoris
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-08 16:04
De computerwereld is zo snel dat er altijd binnenkort iets nieuws komt. Daar kun je op blijven wachten...

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-11 20:02
gamen -> desktop.

• spl3nd!d
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-04-2021
I know.. Desktop is beter om te gamen, maar het moet jammer genoeg een laptop zijn. De pc moet namelijk verplaatsbaar/draagbaar zijn.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-11 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Lees *LET OP* - Wat moet ik kopen, dan zul je zien dat dit soort topics niet toegestaan zijn op GoT. Ik zet er daarom een slotje op. Mocht je vragen hebben naar aanleiding van mijn link, stuur me maar even een DM. :)

Dit topic is gesloten.