Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Word 2010] Word loopt vast bij openen bestand

Pagina: 1
Acties:

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:46
Hallo Tweakers,

Op mijn laptop heb ik er last van dat Word 2010 altijd crash als ik een Word-bestand open. Word crasht niet als ik gewoon een nieuw document wil maken. Wil ik dan toch een bestand openen dan moet dat via veilige modus, maar dit is natuurlijk niet wenselijk omdat ik dan niet alles kan aanpassen. Een herinstallatie van Office 2010 heeft niet geholpen.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Dat is wel een erg karige topicstart. Met zo weinig informatie kan niemand je helpen. Zie ook de Quickstart.

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:00
een bepaald document, of alle opgeslagen documenten?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• -Edwin-
Dit gebeurt bij alle opgeslagen documenten. Wat ik dus heb geprobeerd om het probleem te verhelpen is Office opnieuw installeren. Waarom dat niet heeft geholpen weet ik ook niet. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Veel meer informatie heb ik ook niet, behalve dat ik Windows 7 64 bits gebruik. Alles op de laptop is ook netjes up-to-date. Inclusief Office.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:17

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Hetzelfde probleem had ik laatst dus ook bij de laptop van een vriendin met windows Vista i.c.m. Office 2007.

Vanuit een opgestarte Office kon ik ze dan wel gewoon via 'recent geopende documenten' openen. Maar goed, dan heb je enkel de laatste 20 docs.

Uiteindelijk is het een reinstall geworden van de laptop, aangezien die toch al brak liep.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Check de addins, bluetooth addin en pdf addin doet dit vaak.
maar anders gewoon even alle addins uitzetten, en eventueel een-voor-een aanzetten :)

bedoel je trouwens de veilige modus van windows of van word? indien van windows dan kun je mss met msconfig wat non-essential spul uitzetten, en kijken of het dan ook werkt

[ Voor 95% gewijzigd door defusion op 08-10-2011 21:13 ]

• -Edwin-
defusion schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 21:03:
Check de addins, bluetooth addin en pdf addin doet dit vaak.
maar anders gewoon even alle addins uitzetten, en eventueel een-voor-een aanzetten :)

bedoel je trouwens de veilige modus van windows of van word? indien van windows dan kun je mss met msconfig wat non-essential spul uitzetten, en kijken of het dan ook werkt
Nee, ik bedoel de veilige modus van Word. Ik heb inderdaad een Bluetooth addon die er standaard op stond. Ik zal die eens uitzetten en kijken of het helpt :)

• -Edwin-
Het was inderdaad de bluetooth add-in. Bedankt voor de hulp!
Pagina: 1