Downtime wildhagen.keyserver.org

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Aanstaande weekend word op de TUE, waar mijn proxy zich bevindt, de serverruimte incl de internetbackbone van Surfnet verhuist.

Dit houdt in dat tijdens (een deel van) de werkzaamheden het hele netwerk down is (incl. mijn keyserver dus).

De planning is dat zaterdagochtend 24 maart vanaf 8 uur alle inetverbindingen eruit gaan, en de schatting is dat dat tot ergens in de namiddag zal gaan duren (verwachte time van terugkomen is 17:00 uur). Echter, mocht er iets mis gaan kan dit uitlopen tot op zondag 25 maart.

Zodra het internet weer terugkomt zal ook mijn proxy automatisch weer online zijn.

Graag enig begrip hiervoor!

Virussen? Scan ze hier!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

kunnen we straks nog sneller fetchen en flushen bij je :P

• wildhagen
  • Niet online
Op woensdag 21 maart 2001 08:58 schreef Sequence het volgende:
kunnen we straks nog sneller fetchen en flushen bij je :P
Nee hoor :)

De verhuizing van vloer 0 naar de kelder is nodig omdat vloer 0 grondig verbouwt en heringericht zal worden. Er zal verder aan de internetverbinding niets gebeuren. Wel wordt er van de gelegenheid gebruik gemaakt om wat servers te bios-flashen en te upgraden (zowel hardware- als softwarematig), maar da's puur voor het interne netwerk.

Virussen? Scan ze hier!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

oh :?
beetje jammer.. maarjah..

• Triple
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-05-2025

Triple

SWOK!

Hmmz, netjes aangekondigd Wildhagen. Maar nog es een vraagje he..... Dat icon van jou daar kijk ik al weet ik veel hoe vaak naar en ik weet nog steeds niet wat het is!! Nu kon ik mij toch echt niet meer bedwingen en vraag hierbij, kun je het ff vertellen of een vergrote versie neerploppen??

Greetzz,
Triple, De Unie's

There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Zijn usericon is een verkleinde vorm van een paar lekkere koetjes. Hij is wel wat vaker gesignaleerd op het forum, ik denk wel dat je het met de searchfunctie kan vinden :)

• wildhagen
  • Niet online
Op woensdag 21 maart 2001 13:21 schreef Triple het volgende:
Hmmz, netjes aangekondigd Wildhagen. Maar nog es een vraagje he..... Dat icon van jou daar kijk ik al weet ik veel hoe vaak naar en ik weet nog steeds niet wat het is!! Nu kon ik mij toch echt niet meer bedwingen en vraag hierbij, kun je het ff vertellen of een vergrote versie neerploppen??
:)

Ja, de grote versie kun je zien op http://www.mandorian.com/jurgen/zooi/koeien.jpg

Ik zal hem hier niet plaatsen wegens eventueel tere zieltjes van kinderen die gekwest zouden kunnen worden :P

Virussen? Scan ze hier!

• Triple

Triple

SWOK!

A, hum, ja het is mij helemaal duidelijk! Ik had al wel zoiets verwacht, maar ik was gewoon nieuwschierig. Ik geloof dat m'n koe nu direct wat K Keys meer gaat draaien met dat plaatje op het scherm!!

Thanx voor de link!!

• wildhagen
  • Niet online
Even omhoogbumpen, is belangrijk voor een aantal mensen.

Virussen? Scan ze hier!

• wildhagen
  • Niet online
^^^^

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Wildhagen : Ranzig mannetje ben jij, beetje koeien lopen bumpen ;)

• Triple

Triple

SWOK!

Bumpen is cool ^^^^^^^ bumpbump

• wildhagen
  • Niet online
Op vrijdag 23 maart 2001 10:51 schreef Nemesis het volgende:
Wildhagen : Ranzig mannetje ben jij, beetje koeien lopen bumpen ;)
Normaal doe ik dat ook niet, maar dit is belangrijk voor de mensen die bij mij flushen. Zie het als een extra stukje service.

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1