Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
(jarig!)
Tweakers,

ik weet het, het lijk een 'domme' vraag en makkelijk te vinden met onze goeie vriend...
Maar doordat er zo veel zijn en ik heb er echt VEEL geprobeerd.
Ik zoek dus gewoon een macro recorder die vooral combinatie van toetsen kan 'onthouden'.

Easy macro / open macro / ... allemaal geprobeerd, maar niets die echt goed werkt.

zijn er mensen die een goed alternatief hebben hierop, die freeware/shareware is?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Waarom doen de genoemde programma's het niet goed dan? Misschien wel even handig om te vermelden!

Desktop | Server | Laptop

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
(jarig!)
ik weet het begot niet, ik heb nu een freelabs windows macro recorder getest en freelabs is toch zeker goed.
Het is als het ware dat hij niets van de mouse/keystrokes herkent.
Dit heb ik met de anderen ook altijd, ik record maar de macrofile blijft leeg (0k)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Niet geheel on-topic, maar misschien heb je wat aan AutoIt. Je kan daar niet mee opnemen zoals je graag ziet, en zal je het zelf moeten scripten. Maar zal wel het gewenste effect hebben uiteindelijk.

Maar hier lees ik dan wel weer dat je met AutoIt en een 3rd-party (vermoed ik), toch kan wat je wil.

De moeite waard om eens naar te kijken denk ik zo.

Ey!! Macarena \o/