Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rushcraft
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-03 16:36
And then the story begins

Dinsdag 04-06-2011
En dan eindelijk krijg je de lang verwachte Mango update van Microsoft op je telefoon. (Voor de mensen die het niet weten, deze bestaat feitelijk uit 2 updates!). Denk je bijna helemaal klaar te zijn met het updaten (ik kreeg alweer een jeukend gevoel in mijn vingers ), en dan de laatste reboot van mijn HTC HD7. Natuurlijk sluit hij eerst op de normale manier af, en dan rustig wachten bij het bootscreen van HTC. Dit duurde ook wel iets langer, daarbij trilde mijn telefoon ongeveer 7 keer achter elkaar.
Na ongeveer 2 uur gestaard te hebben naar mijn bootscreen had ik er genoeg van. Omdat ik toch al de heledag met de pc werk ben ik maar eens naar de website van HTC gegaan. Het eerste wat mij opviel was dat ze een Webchat support hadden, deze heb ik voor mijn probleem maar eens gebruikt. Alles netjes geregeld, maar toen kwam het eerste probleem naar voren toe. En dat was dat ik geen ticket in mijn mailbox had gekregen, toen heb ik maar eens voor de eerste keer met HTC gebeld.
De uiterst vriendelijke HTC medewerker vraagt mij om mijn 06 nummer en deze geef ik dan ook natuurlijk. "Maar meneer dit nummer komt niet in ons systeem voor". Na een minuutje of twee i de wacht te hebben gestaan heeft hij het ticket uit eindelijk nog gevonden. "ik zal hem nogmaals naar u toesturen".
Dit heeft de medewerker van HTC dan ook gedaan (een stuk of 5 keer stond hij om 8 uur 's avonds in mijn mailbox). Ik de ticket uitgeprint en na gelezen, heeft de Webchat medewerker (Hennie genaamd) mijn laatste telefoon nummer niet ingevoert (dus daarom was hij niet bekent).

05-10-2011
Mijn HTC HD7 zou de volgende dag 05-10-2011 opgehaald worden tussen 9:00 en 13:00. Rond 15:00 waren ze er nog niet dus heb ik maar even met HTC gebeld. "Tja ik ga dit even na zoeken voor u, ik bel u zo terug".
5 minuten later belt de medewerker van HTC terug met de mededeling dat er iets fout is gegaan bij Dynafix (dit is het bedrijf dat de telefoons repareert voor HTC). De HTC medewerker heeft na mijn opmerking ("En hij word morgen opgehaald anders kom ik hem brengen en zijn de kosten voor jullie") de datum en tijd van het ophalen opnieuw ingeboekt en dat zal dan 06-10-2011 worden rond dezelfde tijdstippen. Hiermee ben ik akkoord gegaan.

06-10-2011 15:00
Je snapt het denk ik al, Ik ben weer aan het bellen met HTC. Ik kreeg de medewerker genaamd Andrea aan de lijn, ze kwam vriendelijk over. Dit in tegenoverstelling tot mij, ik had hem helemaal zitten. Uiteindelijk heeft ze overlegt met haar manager/mentor/weetikveelwat en ze zouden een onderzoek gaan instellen en contact opnemen met Dynafix. Hier had ik absoluut geen trek ik dus ik dacht ik gooi het over een andere boeg, ik ga eens een nieuwe telefoon los proberen te peuteren bij ze. Ja maar meneer dat kunnen wij niet doen, dat is het antwoord wat ik op die eis kreeg. Anders had ik ook eigenlijk niet verwacht. Uiteindelijk zou je mij voor het einde van de dag bellen en kreeg ik meer te horen van hun "onderzoek".

Toen ik opgehang had dacht ik waarom bel ik Dynafix niet zelf. Dit heb ik dan ook meer eens gedaan. afspraak is dan nu ook gemaakt met Dynafix. (Blijkbaar is hun communicatie een beetje brak en luisteren ze niet zo goed naar elkaar).
We gaan het afwachten morgen weer een kans voor Dynafix en HTC om de telefoon op te komen halen, zo niet dan heb ik zaterdag een dagje uit naar Nuth in Limburg om een bezoekje te brengen aan Dynafix.

|^^|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:25

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Wanneer de communicatie tussen HTC en Dynafix niet zo best is zo ik niet direct met Dynafix contact opnemen. In dat geval ben jij de opdrachtgever tot reparatie, niet HTC van wie je het waarschijnlijk onder garantie wilt later herstellen.
Blind vertrouwen dat het dan wel goedkomt en HTC de kosten op zich neemt ondanks de communicatieproblemen lijkt me niet verstandig.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:17

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo & welkom op GoT :)

Ik begrijp het verhaal, maar er zit geen vraag in je verhaal waar anderen op kunnen reageren. Je verhaal is niet geschikt voor het forum, maar wel voor http://tweakblogs.net/ . Omdat dit topic niet voldoet aan Het algemeen beleid gaat hier een slot op.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.