• Tengri
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-11-2025
Het is nu te koop voor 1 299. Ik overweeg het om het te kopen.

Het gaat de Samsung np900 worden of een asus 13 inch rond de 800 euro.

De samsung kost 500 euro meer maar dan krijg je wel ssd, mooier design, etc, etc. Mijn eerste vraag is, is het de 500 euro meerprijs waard? Dit hangt natuurlijk ook samen met je persoonlijke voorkeuren

Ik heb ook gehoord dat er veel problemen zijn met de samsung np900. WIFI lukt niet helemaal, of je krijgt een zwak signaal . Is dit probleem al opgelost? Zijn er nog meer problemen wat betreft de np900 laptop?

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-01 12:16
Vraag me af wat dit in shopping forum doet.

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:02

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Jwlb schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:15:
Vraag me af wat dit in shopping forum doet.
De TS zal wel hopen op een snel antwoord. Naar mijn idee hoort dit in: Complete Systemen & Laptops thuis

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• Tengri
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-11-2025
BadpunK schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 14:20:
[...]

De TS zal wel hopen op een snel antwoord. Naar mijn idee hoort dit in: Complete Systemen & Laptops thuis
kan ik dit topic verplaatsen daarna toe? Of kan alleen de admin dat doen?

Verwijderd

Dat kan alleen een mod/admin doen die hier rechten heeft. Ik zal de dienstdoende mod het even gemakkelijk maken door jou door te verwijzen naar gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436675. Zoals je in het CSL beleid kunt lezen zijn losse aankooadviestopics over het algemeen niet meer toegestaan.

Het thin en light topic is vrij actief, dus ik zie geen reden voor een los topic. Gelivele daar verder te gaan :)

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:43

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dit hoort zoals hierboven wordt uitgelegd niet thuis in het Shopping Forum, en in deze vorm ook niet in een ander forum, dus gaat dit topic op slot. Neem gerust een kijkje in CSL waar ze je vast kunnen helpen om een goede keuze te maken :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.