Windows 7 Bootmgr corrupt en geen boot van CD

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn Win7 PC geeft bij het booten "disk read error, press ctrl-alt-del' to continue" of wel ook "bootmgr is corrupt. the system cannot be booted"

Ik heb in de setup de opstartvolgorde aangepast zodat hij eerst naar de CDROM drive gaat, en mijn originele win7 cd erin geplaatst. Als ik dan re-boot, komt nog steeds de bootmgr melding.

Hoe kan ik nu ooit die bootmgr fixen als ik niet eens van CD kan opstarten?? :?

De HD lijkt goed, ik heb hem in een andere PC gehangen en zodoende mijn bestanden veilig gesteld, en ook Seatools wat tests laten doen. Daar kwam geen enkele error tevoorschijn.

WV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Blijkbaar is je DVD niet bootable van Windows 7. Ik zou daar eens mee beginnen :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Notna schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 14:23:
Blijkbaar is je DVD niet bootable van Windows 7. Ik zou daar eens mee beginnen :)
Hoe bedoel je dat? die DVD heb ik gebruikt om Windows te installeren. Als ik hem als test in een andere pc stop, boot hij wel. En als ik een andere bootable CD of DVD erin doe (bijvoorbeeld Hiren's boot CD of Spotmau of zo) dan gebeurt er ook niets.

**update** 23:10 inmiddels kunnen booten vanuit CD. helaas levert een fix van de bootmgr niets op, zelfs niet na het bericht dat e.e.a succesvol is verlopen. Ik ga een SSD inbouwen en vers installeren. Topic mag gesloten worden.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2011 23:13 ]