Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennuske1983
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:40
Mijn vodafone abonnement loopt af op 21 februari aanstaande. Nu hoef ik geen nieuwe telefoon. Heb namelijk de Iphone 4 en ik vind de Iphone 4s niet vernieuwend genoeg om over te stappen.

Nu wil ik mijn abonnement verlengen bij Vodafone of overstappen naar KPN. Echter wil ik bij de verlening graag een Ipad 2 erbij i.p.v. een nieuwe telefoon. Het liefst ook de 3g versie.

Heeft er iemand een idee welke winkel/webshop dit doet? Dus verlengen met daarbij een Ipad 16gb met 3G. Het liefst dus met vodafone of KPN

Ik kan er zo namelijk weining info over vinden.

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:31
Hoe zie je dit werken? Neem aan dat je met je iPhone wil blijven bellen en met de iPad op internet wil?

Er kan namelijk maar 1 apparaat tegelijk verbinding hebben via 1 abo (ook al heb je duosim).

In jouw geval is het waarschijnlijk een heel stuk voordeliger om een losse simonly te nemen en een iPad2 te kopen. De subsidies op tablets is niet zo hoog. Daarbij worden die meestal verkocht icm een data-only abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-10 20:58

kevin33

Welkom in Utopia.

418O2 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 13:57:
Hoe zie je dit werken? Neem aan dat je met je iPhone wil blijven bellen en met de iPad op internet wil?

Er kan namelijk maar 1 apparaat tegelijk verbinding hebben via 1 abo (ook al heb je duosim).

In jouw geval is het waarschijnlijk een heel stuk voordeliger om een losse simonly te nemen en een iPad2 te kopen. De subsidies op tablets is niet zo hoog. Daarbij worden die meestal verkocht icm een data-only abo.
Dat vraagt hij niet, zat webshops bieden ook laptops e.d. aan met een abo.
Zie b.v. http://www.tabletstunts.nl/tablet/apple/apple-ipad2-16gb

Die subside krijgt een bedrijf over het type abo dat verkocht wordt, het zal ze worst zijn, of het nu met een laptop, ipad of een dure mobiel is.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:31
Klopt, maar vaak is het alsnog goedkoper om een simonly af te sluiten en de tablet los te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennuske1983
Nou met het verlengen van mijn abonnement van vodafone blijft die simkaart in mijn Iphone zitten. Echter in plaats van dat ik er dan een nieuwe telefoon bij 'krijg', zit er een nieuwe Ipad 2 (met 3G) bij.

Ik heb nu al een mobile internet abonnement in mijn laptop zitten die ik dan vervolgens kan gebruiken in de Ipad 2. Alleen even een microsim aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-10 13:47
Dat is dus het narekenen waard.. als je bv 50% 1e jaar krijgt bij een 'vol' abo en niet bij sim only... ligt dus aan de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennuske1983
Het is inderdaad mogelijk bij Phoneshop. Echter dat kan pas op 21 december. Nu ben ik al even niet zo heel erg tevreden over het bereik van Vodafone en de snelheid van hun data netwerk. Het datanetwerk van KPN is mijn inziens een stuk sneller.

Zou ik mijn abonnement ook over kunnen zetten naar KPN en daarbij dan ook een Ipad 'krijgen'?
Iemand ideeen? Of misschien een website waar dit op te regelen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-10 20:25
www.castle.nl staat redelijk bekend om de flexibiliteit met combinaties abonnementen/hardware. Ook als een bepaalde actie niet wordt geadverteerd, kan je ze mailen voor een specifieke aanbieding.
Pagina: 1