Toon posts:

Nieuw dual Mobo met sci en lan voor T-bird

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zoek een nieuw mobo die dual procs ondersteund, maar daarnaast wil ik ook lan en scsi (liefst u160) onboard.
Nou heb ik er eentje gevonden die mij wel wat leek, de Asus CUV4X-DLS. Maar deze ondersteund dacht ik alleen maar FCPGA procs (PIII toch?) En nou vind ik dat wel beetje heel prijzig worden om 2 PIII erop te moeten gooien.

Dus nou ben ik eigenlijk op zoek naar een soort gelijk board die t-bird ondersteund. Dus Socket-A (toch?)

Wie helpt ff? :)

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Helaas zijn er momenteel nog geen dual-socket A borden op de markt (zoals je met de search waarschijnlijk wel had kunnen vinden :) ), veel tweakers wachten hier nog op. Deze zouden komende maanden wel moeten verschijnen. hier , hier en hier kan je alvast wat aankondigingen met specs vinden ....

Voorlopig zit je dus nog vast aan de duurdere Intel-dual oplossingen.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Verwijderd

Ik zou geen onboard SCSI en LAN doen.
Als een van de drie stuk gaat dan heb je een probleem.
Ik had zelf een P2BLS van ASUS.
Moederboard zei pfoef pinpass zei oef.

Ik kocht een Asus mobo met een TB 1200 werkte echter niet goed en nu zit er een PIII in en hij loopt weer als een zonnetje

Verwijderd

Topicstarter
hmm heeft iemand misschien nog een alternatief. Te bedenken dat je ongv 1000,- kunt besteden??

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 22:59
[off topic mode]
hay sjoerdje !!!
[/off topic mode]

thunderburd 1200 + msi k7t turbo (als je met scsi wilt k7t master) + 256 mb pc133 kingston ram :9~

greetings
Cutebritney

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 22:59
voor dual moe je btw linux of win2000 draaien.

een speelgoed os'je zoals win98 kan niet mt 2 procs omgaan.

ojaa, binnenkort komt de nieuwe AMD chipcet uit;
De 760MP. deze ondersteund wel 2 thunderbirds :)

Verwijderd

Topicstarter
tnx cutebritney, maar dat wist ik al. Ik draai nu ook al win2000.

Die chipset van AMD die uitkomt is zo reteduur. (mobo's dan, heb ze nog niet gezien ver onder de 2000,-)

:(
Pagina: 1