Een half jaartje geleden heb ik een nieuwe tv gekocht, omdat mijn toen huidige tv verouderd en kapot was(scherm gescheurd). Ik heb toen een Sony 32" EX711 gekocht, waar ik erg tevreden mee was. In mijn toenmalige woning had ik een lange, smalle woonkamer met een laag plafond. De kijk afstand was max 2m en de 32" keek lekker weg. Nu ben ik redelijk onverwacht verhuist en heb nu een veel grote woonkamer(35m2) en een heel hoog plafond(3m). Op de grote lege muur en de grotere afstand maakt de 32" in deze situatie opeens heel klein en kijkt niet meer prettig. Daarom wil ik helaas nu alweer overstappen op een ander. Ik wil sowieso een Panasonic plasma en ik wilde eigenlijk voor de 42" UT30 gaan die ik voor een mooie prijs kan scoren dit weekend(€595,-). Nu zie ik dat plattetv.nl(met een locale winkel hier) ook nog een 42" G20 heeft(wel zilver) voor €555,-... Dit brengt mij toch aan het twijfelen. Ik heb het idee dat de G20 de betere TV is, krijg meer tv voor mijn geld, maar het is wel een ouder model en op de product foto's is de zilveren variant niet de mooiste...(al valt het op foto's in echte woonkamers mee). De UT30 is echter een nieuwer model, heeft 3D(al weet ik niet of ik dat echt veel ga gebruikten, brillen zijn duur) en heeft het snellere fosfor paneel. Nu heb ik mij de afgelopen dagen flink ingelezen, maar wil graag toch de menig horen van wat andere mensen.
Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7