Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423694

Topicstarter
Het programma Spotweb gebruik ik nu enkele weken, ingesteld via Sabnbzd door sl1000, probleem is dat spotweb geen nieuwe spots meer binnenhaalt.

De eerste dagen haalde het programma de spots gewoon binnen, hierna stokte het, het programma heeft nooit alle spots binnen gehaald.

Wat zou het probleem kunnen zijn? verscheidene fora afgezocht, helaas nog niet de oplossing gevonden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstylo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-06 11:18
Als in de terminal in de directory van spotweb het volgende draait:
php retrieve.php -force

wat is de output?

AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ben je toevallig continu aan het downloaden met het maximaal aantal connecties bij je usenet provider? In dat geval kan spotweb namelijk niet updaten omdat spotweb ook een connectie met usenet nodig heeft om de spots binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor de respons.

Ik gebruik niet het maximaal aantal connecties van mijn newsserver, en de eerste dagen had ik ook geen problemen, ik kon ondertussen wel gewoon bestanden downloaden.

Ik ga er dus vanuit dat dit geen probleem veroorzaakt.

Verder ben ik onbekend om met terminal om te gaan, voor mij is dit new stuff, hoe kan ik dit checken?
Via de Mac kan ik in terminal komen, alleen is dit voor mij dus onbekend terrein, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Jammer dat niemand mij verder kan/wil helpen, zo heb ik niets aan Spotweb.
Ik zoek wel verder.

Bedankt voor de reacties!