Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat ik in het goede topic zit.

Een hele tijd terug (2jaar ofzo) kreeg ik van Hi te horen dat ze stopten met de papieren rekening. Je kon op de website nog wel aangeven dat je een papierrekening wilde. Hier moet je wel voor betalen (EUR1,64)

Dit heb ik aangegeven omdat ik dan wel iets op papier heb staan. Maar nadat ik twee maanden later nog steeds niks had ontvangen heb ik dit mooi weer op internet veranderd, ik hoefde geen papierrekening meer.

Als ik nu op mijn online rekening kijk, staat er nog steeds een kopje "Overige kosten - Specificatiekosten - Kosten papier rekening Hi EUR1,64"

Ik heb inmiddels al een keer bij Hi aangegeven dat dit niet klopt en ze hebben mij toen netjes het verschuldigde bedrag verrekend met mijn rekeningen, (2keer niets hoeven betalen, was inmiddels opgelopen tot volgens mij EUR40. Dit is allemaal in april geregeld, dus mei en juni niet hoeven betalen.

Maar nu zie ik dat er op de rekening nog steeds staat dat ik moet betalen voor de papierrekening (die ik dus niet ontvang). Iemand hier ervaring mee en wat moet ik doen?
Opnieuw om geld vragen? En weer vragen of ze het aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aanpassingen maken bij hi is echt drama. gewoon blijven proberen, geef ook duidelijk aan dat je voor de zoveelste keer dit probeert te regelen.

ik weet niet waarom ze simpele wijzigingen niet kunnen doorvoeren, vaak genoeg proberen en hopelijk heb je een keer iemand te pakken diet het wel kan/mag/weet/whatever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bellen en vragen of ze het aan kunnen passen. Wij kunnen dat niet voor je doen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tsurany schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 09:45:
Bellen en vragen of ze het aan kunnen passen. Wij kunnen dat niet voor je doen.
Nee dat snap ik, maar zal ik onschuldig doen en geld vragen vanaf het begin van contract? Of netjes vanaf mei? Ik ben het onderhand wel een beetje zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik krijg sinds kort vanzelf een papieren rekening terwijl ik het heb uitgezet. Daarbij smeren ze me ineens een hi online abbo aan terwijl ik een sim only wou met alleen belmin. Heb er al 8+ jaar een abbo lopen, en sinds het laatste jaar pas problemen.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Tja wat wil je zelf, een oplichtingspoging wagen met het risico betrapt te worden of eerlijk zijn en wellicht geld mislopen wat jou oorspronkelijk niet toe hoort?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

OMG, ik denk door dit topic dat ik Hi ga bellen. Bel ik met mijn mobiel, vragen ze waarvan ik klant ben. Hi, MTV, KPN, etc. Dus ik voer 3 in. Geen reactie: "Wij hebben voor de 2e maal geen keuze ontvangen, de verbinding word nu verbroken". Ik bel niet vanaf het abbo nummer maar via een Vodafone mobiel. Kon dus wel mijn mobiele nummer invullen en verder niets.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Pagina: 1