Ervaringen met Telfort (en nummerbehoud)

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 278733

Topicstarter
Omdat ik bijna ten einde ben met mijn huidig contract en mijn huidige telefoon er ook niet beter op wordt, ben ik gaan zoeken naar een nieuw alternatief. (ik zit nu bij Vodafone en op zich is het goed, ware het niet dat zij te duur zijn geworden).
Ik kwam zo terecht bij Telfort (via een webwinkel) en na het lezen van de nummerbehoud procedure, vroeg ik mij af of er dan dubbele abonnementskosten worden berekend, ivm het tijdelijke telefoonnummer.
Omdat het meest handige is dat je de vragen rechtstreeks stelt, probeerde ik via Telfort de vraag te stellen, het contact-telefoonnummer is een 0900-nummer en daar heb ik geen zin in. Alternatief was via de e-mail en daar heb ik het volgende ingevuld:
Geachte,

Ik denk er over na om klant te worden bij Telfort. Na het lezen van de voorwaarden van nummerbehoud rijst er bij mij 1 vraag.
Uit de uitleg moet ik concluderen dat ik zowel mijn eigen contract houdt tot de porteringsdatum (logisch), maar dat ik ook een tijdelijk Telfort nummer heb.
Ik wil hier (uiteraard) geen gebruik van maken, aan 1 telefoonnummer heb ik genoeg, is dit verplicht? En als ik er geen gebruik van maak, moet ik dan alsnog dubbele abonnementskosten betalen?

Mocht dit zo zijn, dan is een het overstappen niet interessant en zal ik verder moeten kijken.

Met vriendelijke groet,
Het probleem was; je moest al jouw gegevens invullen (naw, 06 etc...) en registreren om als nieuwe klant een vraag te mogen stellen, daar hebben ze mijn sympathie al verloren.

Het volgende alternatief is even zoeken op google en heb ik veel narigheid gevonden over Telfort, dusdanig dat ik er geen abo meer wil afsluiten.

Toch ben ik benieuwd wat hier de bevindingen/ervaringen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
GoT is geen vervanging voor de helpdesk, en dit soort vragen zul je toch echt aan hen moeten stellen. Een simpel belletje kan je vraag beantwoorden, en dat kleine beetje inzet verwachten we op GoT van je voordat je een topic opent.

Dit topic is gesloten.