Toon posts:

3d half sbs ondertiteling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Heb sinds kort een mac air en nu wil ik met mijn mediacentre ( dvico tvix 6600n ) een 3d film bekijken.
Nu kon ik voorheen met windows een tool gebruiken 3dsubtitler de ondertiteling naar het juiste formaat krijgen om zo de ondertiteling goed te krijgen, helaas heb ik nog geen tool voor de mac kunnen vinden hiervoor. Wie kan mij helpen.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:55
Met een Google query kan ik redelijk wat vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm zal wel een noob zijn maar kom er niet echt uit, moeilijke programma's allemaal. Niet zo makkelijk als tvixie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook op zoek naar een programma voor de mac om 3d ondertiteling te maken. Ik heb ook via google gezocht maar die werken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:22

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Specifieer 'werken niet'.
Wat heb je wél zelf gevonden?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-10 18:57

John

🚀

Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 13:23:
Ik ben ook op zoek naar een programma voor de mac om 3d ondertiteling te maken. Ik heb ook via google gezocht maar die werken niet.
Misschien is het wat om Windows virtueel te draaien en deze tool te gebruiken.

http://www.3dsbs.com/3d-s...can-make-3d-subtitle.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb hier ook een tijd naar gezocht. te vergeefs helaas.
ik heb daarom nood gedwongen Parallels 7 geïnstalleerd met daarin een zo kaal mogelijke Windows XP installatie.

Daar gaat het prima mee, ik doe het idd met 3dSubtiler.exe (zoals hierboven beschreven) werkt perfect en is momenteel de beste oplossing.

Kijken doe ik trouwens via VLC met een Displayport naar HDMI kabel, dit omdat mijn Popcorn hour geen XML ondersteuning heeft voor subs.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1