AK73 PRO of toch iets anders?

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:51
Ik ben een beetje aan het kijken naar de verschillende moederborden voor een athlon processor, en kwam uiteindelijk uit bij de aopen. Dit is (volgens vele benchmarks) een van de beste prijs/kwaliteit moederborden.

Het enige rotte vind ik dat er "maar" 5 pci sloten op zitten, en er een onboard geluidkaart op zit. Met name die geluidskaart baart mij zorgen aangezien ik mijn eigen geluidskaart wil gebruiken (sblive) en ik bang ben dat windows niet echt goed kan omgaan met 2 geluidskaarten.

Heeft iemand een idee of dit een goed moederbord is, of zijn er andere suggesties.
MSI hoor ik ook nog al vaak, maar dat moederbord klinkt zo vreselijk onbekend, en ik koop liever geen subtropische hardware.
ASUS is ook goed, maar nogal duur.

Wie heeft een idee/opmerking/suggestie

Gabriel Knight

Verwijderd

wees niet bang je kunt de onboard sound in het ene geval uit jumperen
en als dat niet gaat kun je het altijd in de bios uitzetten.

Verwijderd

Op woensdag 21 maart 2001 07:41 schreef Gabriel_Knight het volgende:
Ik ben een beetje aan het kijken naar de verschillende moederborden voor een athlon processor, en kwam uiteindelijk uit bij de aopen. Dit is (volgens vele benchmarks) een van de beste prijs/kwaliteit moederborden.

Het enige rotte vind ik dat er "maar" 5 pci sloten op zitten, en er een onboard geluidkaart op zit. Met name die geluidskaart baart mij zorgen aangezien ik mijn eigen geluidskaart wil gebruiken (sblive) en ik bang ben dat windows niet echt goed kan omgaan met 2 geluidskaarten.

Heeft iemand een idee of dit een goed moederbord is, of zijn er andere suggesties.
MSI hoor ik ook nog al vaak, maar dat moederbord klinkt zo vreselijk onbekend, en ik koop liever geen subtropische hardware.
ASUS is ook goed, maar nogal duur.

Wie heeft een idee/opmerking/suggestie

Gabriel Knight
MSI hoort voor mij bij het rijtje asus en abit thuis. En zeker beter dan Aopen.

Wat voor een chipset wil je dan? kt133a,kt266 of de kt266a?

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:05
En zeker beter dan Aopen <-- ???
Whahahaha.
Neem een AOpen AK73 Pro (A) Serie, niet de gewone AK73 Pro.
Dit is een veeel leuker moederbordje dan dat MSI gedoe. Ga maar kijken bij Tom's hardware. Daar zie je dat de AOpen het snelste is en het beste is over te klokken (samen met de ASUS A7V133)

MSI Sucks. Wel kwaliteit enzo, maar niet sneller. Het hoort dan wel bij de groote moederbord fabrikanten, zoals ASUS en ABIT, maar AOpen ook hoor!

Maarten

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:15
Op zaterdag 10 november 2001 13:21 schreef maartenb het volgende:

Neem een AOpen AK73 Pro (A) Serie, niet de gewone AK73 Pro.
Dit is een veeel leuker moederbordje dan dat MSI gedoe. Ga maar kijken bij Tom's hardware. Daar zie je dat de AOpen het snelste is en het beste is over te klokken (samen met de ASUS A7V133)

Maarten
Die heb ik ook, retestabiel/snel, kost minder dan 300 gulden en alle athlons XP kunnen er ook nog op...

• dreambofh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-07 20:08
Ik heb net ook een AK73 PRO (A) gekocht met een AMD athlon XP 1800 er op..... werkt echt lekker tot nu toe... en veel in te stellen.

Ben tevreden!

• adana
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-08 11:06

adana

merzbow, schmerzbow

[topic=378757]

[search=aopen ak73]

"One day I may find it quite amusing,
how touch and tongues make life so confusing."
Anne Clark

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
^^^^ én al meer dan een jaar oud.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.