Vodafone abbonnement met onbeperkt internet verlopen, maar..

Pagina: 1
Acties:
  • 451 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Ik heb meer dan 2 jaar geleden een abbonnement afgesloten bij Vodafone.
22,24 euro per maand voor 35 euro beltegoed en 'onbeperkt' internet.
Dat contract liep tot juni 2011.

Toch loopt het abbonnement nog door terwijl ik niet verlengd heb, en heb ik blijkbaar ook nog 'onbeperkt' internet i.p.v. 250 of 1000MB.

Kan ik nu veilig een nieuwe smartphone kopen en dit abbonnement gebruiken (inclusief veel internetgebruik) of is dit een foutje van Vodafone?

[ Voor 11% gewijzigd door Pistolebob op 05-10-2011 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-10 12:17
Mijn vriendin heeft exact hetzelfde bij Hi. Loopt gewoon door en nooit wat van gehoord.

[ Voor 34% gewijzigd door Exception op 05-10-2011 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-10 20:58

kevin33

Welkom in Utopia.

Pistolebob schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:12:

Toch loopt het abbonnement nog door terwijl ik niet verlengd heb, en heb ik blijkbaar ook nog 'onbeperkt' internet i.p.v. 250 of 1000MB.

Kan ik nu veilig een nieuwe smartphone kopen of is dit een foutje van Vodafone?
Zolang je je abonnement niet verlengt, verandert er niks aan je abo.
Mocht je onbeperkt internet willen houden, dan moet je een losse smartphone aanschaffen, en dus niet je abo verlengen

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
kevin33 schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:14:
[...]

Zolang je je abonnement niet verlengt, verandert er niks aan je abo.
Mocht je onbeperkt internet willen houden, dan moet je een losse smartphone aanschaffen, en dus niet je abo verlengen
Bedankt, ik dacht er inderdaad aan om een losse smartphone te kopen.
Ze veranderen dus waarschijnlijk niet straks de voorwaarden van mijn abbo :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Als ze de voorwaarden veranderen, kun je per direct opzeggen (kan je nu overigens ook al, per maand). In principe loopt je huidige contract gewoon door.

Let wel op dat "onbeperkt" niet bestaat: je hebt bij je huidige abo een (impliciete of expliciete) Fair Use Policy.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Pistolebob schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:12:
Is dat een sim-only ? Dan zal 't idd voor deze prijs blijven doorlopen, wanneer 't echter een aanbieding was, verandert er m.b.t. ide internetbundel niets, maar voor de belbundel ga je na afloop van de contractsperiode dan de volle prijs betalen. Dus check even, of je nog steeds 22,24 betaalt.
Ook voor de volle prijs kan het trouwens nog lonend zijn, 't abo gewoon te laten doorlopen, aangezien de nieuwe abo's met internet veel duurder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-10 21:55
Herko_ter_Horst schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:23:
[...]

Let wel op dat "onbeperkt" niet bestaat: je hebt bij je huidige abo een (impliciete of expliciete) Fair Use Policy.
Wat wel ongeveer 3GB is voordat je überhaupt een waarschuwing krijgt. Dus dat zijn best goede voorwaarden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
Marly schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:42:
[...]

Is dat een sim-only ? Dan zal 't idd voor deze prijs blijven doorlopen, wanneer 't echter een aanbieding was, verandert er m.b.t. ide internetbundel niets, maar voor de belbundel ga je na afloop van de contractsperiode dan de volle prijs betalen. Dus check even, of je nog steeds 22,24 betaalt.
Ook voor de volle prijs kan het trouwens nog lonend zijn, 't abo gewoon te laten doorlopen, aangezien de nieuwe abo's met internet veel duurder zijn.
Het is geen sim-only maar een smartphone met abbo. Ik betaal nog steeds 22,24 :).
Ik heb inderdaad gemerkt dat de nieuwe abbo's minder voordelig zijn... Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is wel erg basic. Ik heb het idee dat je je niet erg in de voorwaarden van abonnementen hebt verdiept. Tevens is dit al vele malen op GoT voorbijgekomen. Omdat we verwachten dat je eerst zelf rondkijkt voordat je een topic opent, en dit kenbaar maakt in je topicstart, gaat dit topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.