Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

xbmc op appletv2 verbinding met Macbook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij verder helpen ? Heb heel veel gelezen maar kom maar niet uit het volgenden:

Ik heb mijn Appletv2 gejailbraked en daar vervolgens xbmc op gezet. Nu probeer ik films etc toe te voegen, maar krijg met geen mogelijkheid connectie met mijn Macbook Pro.(met OS lion)

Ik heb mijn IP adres van de router geprobeerd en ook het IP adres van mijn Appletv, maar kan nergens mijn Macbook pro terugvinden.
Ik zal wel iets over het hoofd zien maar heb alle netwerkinstelling in xbmc al geprobeerd zonder resultaat.

Ook heb ik xmbc inmiddels op mijn Macbook pro geinstalleerd en gekeken of ik via UPNP mode verbinding kan krijgen, maar dat is me dus ook niet gelukt.

HELLUP ! 8)7

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 16:53

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Iets meer informatie zou wel wenselijk zijn. Hoe is de appleTV aangesloten? bedraad? En je Macbook pro wireless? Hoe ziet je netwerk eruit? Er zijn configuraties waarbij wireless devices geen connectiviteit hebben op bedraadde devices. Post eens al je netwerkinstellingen van zowel de appleTV als de Macbook.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Verwijderd

Topicstarter
Hi, alles wireless aangesloten op mijn Fritzbox. Kan ook gewoon wel via AppleTV mijn Itunes benaderen, maar zodra ik via xbmc content wil toevoegen vind ik mijn Macbook nergens.
(Krijg trouwens wel het weer te zien via xbmc, dus internet verbinding schijnt er wel te zijn !)

Ben wat dit betreft niet echt een held, maar wil het wel voor elkaar krijgen, want daar leer ik alleen maar van.
Ik heb op mijn Macbook de schijf geshared.
Apple tv is dus alleen maar via HDMI aangesloten op TV.

Alle suggesties zijn welkom.

Thanks