Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Sharepoint drag to folder software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

We gebruiken op het werk Sharepoint 2007. En ik ben eigenlijk op zoek naar software die in de Windows omgeving een bepaalde drive of map maakt die rechtstreeks gekoppeld is met een locatie in Sharepoint.

We hebben dit nodig zodat de secretaresse bepaalde documenten kan plaatsen in sharepoint.

Ik heb eens op Fora's gekeken, maar kon zo snel even niks vinden. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:18
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:11:
Hallo Tweakers,

We gebruiken op het werk Sharepoint 2007. En ik ben eigenlijk op zoek naar software die in de Windows omgeving een bepaalde drive of map maakt die rechtstreeks gekoppeld is met een locatie in Sharepoint.

We hebben dit nodig zodat de secretaresse bepaalde documenten kan plaatsen in sharepoint.

Ik heb eens op Fora's gekeken, maar kon zo snel even niks vinden. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Je kan perfect een mapping maken naar een sharepoint, gewoon het url ingeven en dat komt goed ( bv net use x: http://server01/site )

Of anders gebruik je zoiets als Colligo file manager , of Colligo Corporate, die laatste gebruiken wij om de sharepoint site "offline" mee te nemen. Vooral dan de klantenfiches.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:28

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Open een map in explorer view en koppel hem daarna aan een driveletter.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:02

bonzz.netninja

Niente baffi

Coach4All schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 11:17:
Open een map in explorer view en koppel hem daarna aan een driveletter.
Wat hij zegt. Je kan elke library in sharepoint via acties openen in 'explorer view'

(let wel op dat je bij het verplaatsen e.d, afhankelijk van de workflows op die library, soms wat dingen lockt e.d)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor de antwoorden, ik ga ermee aan de slag.