Apple brengt nieuwe versies iPod nano en touch uit

Pagina: 1
Acties:

• Skajetolaf
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-12-2025
Geachte Redactie,

In het artikel over de nieuwe versies van de iPods wordt het volgende vermeld over de iPod nano:
"De interface van de iPod nano is nu gebaseerd op een carousel met icoontjes waar doorheen gebladerd kan worden. Voorheen waren de icoontjes samen op het hoofscherm geplaatst. Daarnaast kan de kleine muziekspeler gebruikt worden bij wandelen en hardlopen door de ondersteuning van Nike+, waarbij extra accessoires zoals een sensor niet langer nodig zijn. Bij vorige versies van de muziekspeler moesten deze nog apart aangeschaft worden.

Ook heeft Apple het mogelijk gemaakt om een klok op het scherm van de nano te tonen: deze is in zestien verschillende smaken beschikbaar. Tenslotte is er een bevestigingsclip aan de behuizing vastgemaakt."

Hier uit lijkt te blijken dat er een geheel nieuwe iPod nano op de markt komt door met name de zin over de bevestigingsclip. Het model van de Nano is echter niet veranderd alleen de software welke ook beschikbaar is voor alle Nano's 6G van 2010. Deze nieuwe software in combinatie met de prijsverlaging is eigenlijk het enige interessante om te vertellen over de Nano.

Met vriendelijke groet,
Skajetolaf.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:56
Maar wat is je punt?

Ik ben helemaal geen stagiair

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:59

WoutF

Hoofdredacteur
Zinnetje toegevoegd over de oudere Nano's :)

• sub0kelvin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-08-2023
Dat er eigenlijk geen nieuwe Nano is uitgekomen, enkel een software-update voor de 6G en een prijsverlaging.
Zo zijn in de store de serienummers van de "nieuwe" en de 6G gelijk aan elkaar, wat er op wijst dat het gewoon de 6G nog steeds is.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:56
Ahja, ik snap 'm :)

Ik ben helemaal geen stagiair