Toon posts:

Radeon Fan Herrie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik heb een Radeon :) Jeuj :)

Maar ik heb ook een HX-08 kast met herrie-fan. Nou probeer ik al een tijd te luisteren waar het geluid nou vandaan komt. De meeste herrie. En het lijkt wel alsof de fan op de Radeon nou ook niet bepaald muisstil is.

Klopt dat?

Verwijderd

Klopt idd. Omdat het zo'n klein fannetje is en erg snel roteerd, geeft dit een wat "zoemend" geluid.....

Jur

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Idd

voordat ik m'n Radeon had was m'n computer "muis"stil. Met m'n Radeonnetje stijgt tie bijna op.
Ik wil er eigenlijk een ander fannetje opzetten, maar durf het niet aan om te gaan kuntselen.
Heeft iemand al eens eerder een nieuw fannetje op z'n Radeon gezet?

It seemed like a good idea at the time

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 19:37

Flexx

This side up

Op mijn Asus v7700 zit natuurlijk ook een fan. Dat ding maakt soms als ik mijn pc net aanzet een tering herie. Een beetje als een ketingzaag maar dan iets zachter, na een tijdja gaat het vanzelf weg. En ook ik ga niet de fan van een 750,- kaar afhalen met het risico dat ik de chip verrot maak.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Die fan heb je binnen een seconde van je asus v7700 af, en dat is 100% veilig!

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:51
Ook fan van radeon is zeer makkelijk los te krijgen, ikheb het met mijn bankpasje gedaan. Binnen 3 sec er af.

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Ja heel simpel je je drukt zo het pinpasje ertussen

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Weet iemand een ander fannetje wat beter en stiller is dat ook op de Radeon past?

It seemed like a good idea at the time

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Ik had ook zo'n rotherrie op mijn TNT2ultra.
Ik Guillemot gemaild, mijn ventilator is stuk. 3 dagen later had ik 4 nieuwe op mijn buro liggen. Waarvan er 1 dus perfect stil was. 8-)

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Heeft iemand de fan al vervangen ? Ik heb nu sinds een week een Radeon (64MB vivo), maar ik ben niet helmaal blij met het geluid.

De kaart heeft geen gaten rond de fan, volgens mij is het koelblok gelijmd. Ik heb koper besteld om een koelblok te maken op mijn V7700, die heb er net uitgegooid.

One of the animals has left its cage today.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:50

The PyroPath

Go Tweak your ass off

word dan toch een blokkie met een willekeurig fannetje en dan een kwakkie koeltroep eronder en op de hoekjes een KLEIN puntje (warmte) geleidende seconde lijm, ik zou twee hoekjes doen, das zat en echt heel weinig anders zit het overal overheen en koelt hij nog niet lekker.
Dan even heel goed aandrukken, en wachten, kan ook met een tijreppie en dan w8en en ff controleren en terug in de kast trappen

Breek je nek voorzichtig

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Zo heb ik dat ook ooit gedaan met m'n Radeon. Ik heb wel op ieder hoekje een puntje lijm gedaan (was gewoon secondenlijm). Zat erg vast en koelde perfect :) . Ik had er trouwens een flinke Pentiumkoeler op gemonteerd ...

PC Specs

Pagina: 1