Open street maps

Pagina: 1
Acties:
  • 291 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 425302

Topicstarter
heey,

Ik loop stage bij een bedrijf, en daar is mij gevraagd om een klantendatabase op een google maps te zetten. Nou is mij dit gelukt maar omdat de database te groot is voor google maps i.v.m de 2500 queries die je per dag aan mag vragen als je geen licentie hebt moet ik het op een andere maps gebruiken. Nou ben ik bij OSM gekomen want hier zit geen limiet op alleen lukt mij dit niet echt, omdat ik niet echt een programmeur ben dus wilde ik vragen of iemand mij een beetje op weg kan helpen met het plaatsen van de markers of mss een goede tutorial die ik kan gebruiken.

Mvg,

Ronnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Euh, nee, sorry, zo werkt het hier niet: Kan iemand even...? / scriptrequest.

Als je iets niet zelf kunt zul je 't jezelf eigen moeten maken of 't uitbesteden. We doen hier niet aan online 'cursusen' ;) Zoeken naar tutorials kun je prima zelf. Mocht je concrete vragen hebben dan ben je natuurlijk van harte welkom ;)

Als je tot 2500 queries beperkt bent: waarom sla je dan de resultaten van elk van die queries dan niet op bij die klanten? Dan hoef je toch niet elke dag 2500 queries uit te voeren? Enkel wanneer een klant verhuist oid zul je een nieuwe query moeten doen voor die klant (en voor nieuwe klanten). Of krijg je er per dag 2500+ klanten bij?

Tot slot: neem even onze Quickstart door; als je die voortaan hanteert bij 't openen van een topic heb je ook geen problemen met slotjes :)

[ Voor 50% gewijzigd door RobIII op 05-10-2011 10:23 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.