Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-11 11:44
Hallo,

Ik kon met de zoekfunctie niet zo snel iets vinden, dus dan maar effe een nieuw topic. Sorry als er al een hele draad aan gewijd is...

Ik zoek een alternatief voor Samsung Kies om het interne geheugen van de telefoon te benaderen (bijv. fotos en muziek). Bestaat dat? Samsung Kies is behalve een vervelende tool, vooral een geheugen eter ook al heb je hem niet open staan.

De micro SD die heb ik geinstalleerd kan ik evt. via een cardreader uitlezen, hoewel je dan wel steeds je telefoon open moet maken.

Ik heb overigens een Galaxy S (9000, dus oud model) voor het geval dat er toe doet.

Bedankt alvast voor de tips!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:08
Uhm.. Je kan bij

Instellingen > Mobiele netwerken en verbindingen > USB instellingen

Kiezen welke modus je telefoon kiest als je hem met de PC verbindt. Als je instelt op Massaopslag, dan krijg je gewoon een "Verwisselbare schijf" in windows en kan je hem benaderen als een externe schijf

Verwijderd

Lees volgende keer de handleiding!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:29

Umbrah

The Incredible MapMan

Wat Catch22 zei. Uit market valt ook ES File Explorer te halen, daarmee kun je gewoon vanuit je telefoon naar netwerk shares schrijven. KIES is alleen voor updates nodig.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:08
Umbrah schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:47:
Wat Catch22 zei. Uit market valt ook ES File Explorer te halen, daarmee kun je gewoon vanuit je telefoon naar netwerk shares schrijven. KIES is alleen voor updates nodig.
En zelfs dat niet per sé, wat een boutprogramma.

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:03

Roytoch

Nietes

Umbrah schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 09:47:
Heimdall of Odin wil ook prima, of Clockworkmod en dan via zip. Samsung Kies heb je echt nergens voor nodig.

Welles

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

En daarmee is je vraag denk ik wel beantwoord. Voor een volgende keer zouden we het waarderen als je iets meer tijd dan 'ff' in je vraag zou willen steken voordat je een topic opent. We zijn bij GoT geen 1e lijns helpdesk.

Dit topic gaat dank ook op slot.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.