Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies nodig voor upgrade computer

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik wil mij pc upgraden waardoor ik iets meer fps haal in games zoals Battlefield 3, want in de beta haal ik nu ongeveer 30 tot 40fps met de instellingen op Ultra en AA en alles op het hoogst. Dit draait overigens soepel, maar als het spel dadelijk uit is dan ben ik bang dat ik bij conquest maps toch lage fps ga krijgen dus ik wil mijn fps iets verhogen.
Zoals je hieronder kan zien heb ik mijn videokaart net nieuw en die wil ik dus niet upgraden en xfire lijkt mij een beetje overkill.

Mijn specs zijn:

AMD Phenom ll 955 3.2ghz
4gb Geheugen
Asus Crosshair lll Formula
MSI AMD Radeon 6950 2GB Power Edition/OC (net 1 week oud)
OCZ Vertex 2 60gb SSD
2TB Western digital WD20EARS
640Gb Western digital WD6400AAKS

Beeldscherm resolutie: 1920x1080

Alvast bedankt

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 19:45

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dus je wilt eigenlijk alleen je CPU vervangen en extra geheugen plaatsen? Lijkt me niet zo lastig besluit, bekijk welk CPU er nog op je moederbord past (dat sneller is dan de huidige). Bekijk de prijs/snelheid en kies daar een goede uit. En prik er nog 2 of 4 gb geheugen bij.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op GoT verwachten we dat je even de moeite neemt om het beleid en de FAQ van een subforum door te nemen voor je een eigen vraag stelt. In dit geval staat jouw vraag er vrijwel letterlijk in vermeld met doorverwijzing hierheen:
CSL FAQ

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.