welke 6950 voor flash naar 6970

Pagina: 1
Acties:

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-02 08:30
ik wil graag een 6950 aanschaffen die ik kan upgraden naar 6970.
nu begrijp ik dat dit natuurlijk dat dit makkelijker lijkt dan het is en daarom is mijn vraag ook waar moet ik letten.
lenen de 1gb versies zich hier ook voor, mijn game resolutie is toch 1920x1080 dus heb niet echt veel meer nodig als 1gb?
zijn er types die zich hiervoor goed lenen of doen ze het allemaal wel?

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-02 13:47

Fid3lity

Spectre X

Is er echt niets over te vinden op internet?

• K.Rotteveel87
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-09-2019
Inderdaad, let me google that for you ;)

1gb? nee
reference model!
aftermarket modellen? soms :)

mijn reference Sapphire 6950 2gb unlockte met gemak, mijn dirt 3 2gb uitvoering niet ondanks de dubbele bios :)

succes!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-02 08:30
wat k.rotteveel87 ook al zegt is dat je een reference kaart nodig hebt, dat vermoeden had ik al maar hoe kom je erachter of een kaart reference is. dit is eigenlijk de reden waarom ik dit topic starte. en google gaf mij hier niet echt duidelijkheid in. wel wil ik graag een met een aftermarket koeler zodat ik dat niet zelf hoef te doen. ik denk dat verder veel tweakers zijn die dit ook willen weten en dan is een duidelijk topic over dit onderwerp wel handig al zijn er al wel veel topic's over hoe je moet flashen maar dus niet welke kaarten je zeg maar enige garantie hebt of het lukt.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-02 00:03
K.Rotteveel87 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:28:
Inderdaad, let me google that for you ;)

1gb? nee
reference model!
aftermarket modellen? soms :)

mijn reference Sapphire 6950 2gb unlockte met gemak, mijn dirt 3 2gb uitvoering niet ondanks de dubbele bios :)

succes!
Volgens deze post wel:
unfor in "AMD HD6XXX ervaringen - Deel 3"

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-02 13:47

Fid3lity

Spectre X

dezejongeman schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:37:
wat k.rotteveel87 ook al zegt is dat je een reference kaart nodig hebt, dat vermoeden had ik al maar hoe kom je erachter of een kaart reference is. dit is eigenlijk de reden waarom ik dit topic starte. en google gaf mij hier niet echt duidelijkheid in. wel wil ik graag een met een aftermarket koeler zodat ik dat niet zelf hoef te doen. ik denk dat verder veel tweakers zijn die dit ook willen weten en dan is een duidelijk topic over dit onderwerp wel handig al zijn er al wel veel topic's over hoe je moet flashen maar dus niet welke kaarten je zeg maar enige garantie hebt of het lukt.
Het is vaak genoeg voorbij gekomen, die vraag in het algemeen, dus doe dan alsjeblieft niet alsof het echt 'nodig' is... ;)

Verwijderd

dezejongeman schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:37:
de reden dat je het topic startte is om er achter te komen of je kaart reference is maar je zet niets neer over welke kaart je hebt?

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-02 00:03
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:58:
[...]

de reden dat je het topic startte is om er achter te komen of je kaart reference is maar je zet niets neer over welke kaart je hebt?
dezejongeman schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:25:

ik wil graag een 6950 aanschaffen die ik kan upgraden naar 6970.
nu begrijp ik dat dit natuurlijk dat dit makkelijker lijkt dan het is en daarom is mijn vraag ook waar moet ik letten.
lenen de 1gb versies zich hier ook voor, mijn game resolutie is toch 1920x1080 dus heb niet echt veel meer nodig als 1gb?
zijn er types die zich hiervoor goed lenen of doen ze het allemaal wel?
Uit de OP..
Pagina: 1